آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ساعت ۱۷:۳۰
سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

اکران ۱۶ فیلم فجر در خراسان شمالی طی دهه فجر

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال در استان خراسان شمالی ۱۶ فیلم فجر اکران می‌شود، گفت: اکران فیلم‌ها از ۱۷ بهمن آغاز و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد که در دو سینما گلشن و عمیق بجنورد به نمایش گذاشته می‌شود.
اکران ۱۶ فیلم فجر در خراسان شمالی طی دهه فجر,

مسعود مروری، سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در بجنورد اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌ها و ارتباطات در حوزه دهه فجر انقلاب که طی دو ماه پیش آغاز شده موافقت برای اجرایی‌شدن سه جشنواره استانی در دهه فجر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار هنرمندان استانی در دو جشنواره جمع‌آوری و به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: در ایام دهه فجر آثار هنرمندان رونمایی خواهد شد.

مرواری با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی فجر از ۱۵ بهمن‌ماه در استان به اجرا درمی‌آید، گفت: در این جشنواره آثار ۱۵ هنرمند که در مجموع ۳۹ اثر است، در بخش‌های مختلف جمع‌بندی و به نمایش گذاشته می‌شود.

این مقام مسئول بیان داشت: همچنین جشنواره فیلم‌های فجر که همه‌ساله مورد استقبال مردم بوده است، نیز از ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه در دو سینما گلشن و عمیق در مرکز استان در قالب ۱۶ فیلم به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مجموع فیلم‌هایی که در جشنواره فجر امسال اکران می‌شوند، ۲۴ فیلم هستند، گفت: دسته‌بندی و انتخاب فیلم توسط دبیرخانه مرکزی جشنواره انجام می‌شود.

مرواری گفت: جدول اکران فیلم‌ها از هفته آینده اعلام می‌شود و مردم می‌توانند برای تهیه بلیت تنها به‌صورت اینترنتی خرید را انجام دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین جشنواره موسیقی فجر نیز در استان برگزار می‌شود و خراسان شمالی جزو ۱۴ استان کشور است که این جشنواره در آن اجرایی خواهد شد.

مرواری بیان داشت: جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن تا دوم اسفندماه برگزار می‌شود که تاکنون هفت تیم موسیقی موفق شده‌اند به مرحله استانی راه پیدا کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان