آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ساعت ۲۱:۵۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:

آب آشامیدنی ۱۰ روستای رازوجرگلان با تانکر تأمین می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: آب آشامیدنی ۱۰ روستای شهرستان مرزی رازوجرگلان با تانکر تامین می‌شود که بیشترین آن در بخش جرگلان است.
آب آشامیدنی ۱۰ روستای رازوجرگلان با تانکر تأمین می‌شود,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: بروز خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها در سال جاری موجب شده است تا آب آشامیدنی برخی از روستاهای این شهرستان مرزی با تانکر تأمین شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: برخی از روستاها نیز با تنش آبی مواجه هستند که برای حل مشکل آب شرب این روستاها در ساعات اوج مصرف، مدیریت لازم در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: اگرچه شرکت آبفا برنامه‌ریزی‌های لازم برای کمترین قطعی و افت فشار را انجام داده؛ اما بااین‌حال توصیه ما به شهروندان مدیریت مصرف و صرفه‌جویی است.

نعیمی با اشاره به افتتاح نمایندگی آب و فاضلاب شهر "یکه سعود" در بخش جرگلان، گفت: در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات یک واحد ساختمان به‌صورت موقت جهت استقرار نمایندگی آب و فاضلاب شهر یکه سعود با همکاری شهرداری این شهر به امور آب و فاضلاب شهرستان رازوجرگلان تحویل شد.

وی افزود: گرچه دو حلقه چاه با دبی ۱۷.۱ لیتر بر ثانیه و یک دهنه چشمه با دبی ۱.۵ لیتر بر ثانیه آب موردنیاز اهالی این شهر را تأمین می‌کند؛ اما برای تأمین آب پایدار در یکه سعود، تجهیز چاه جدید و وارد مدار کردن یک کیلومتر خط انتقال اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال موردنیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، فرسودگی شبکه توزیع را از مشکلات آب شرب یکه سعود عنوان کرد و گفت: این شهر بیش از ۳۹ کیلومتر شبکه توزیع دارد که هفت کیلومتر آن فرسوده و حدود ۱۰۰ مورد انشعاب نیز نیازمند نوسازی است.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان