آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ساعت ۲۰:۲۸
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

افرادی که ۶ ماه از تزریق واکسن کرونایشان گذشته برای دریافت دز یادآور مراجعه کنند

محمدرضا اکبری گفت: تمام افراد واجد شرایط بالای 18 سال که 6ماه از تزریق واکسن کرونای آنها گذشته برای دریافت دز یادآور به نزدیک ترین مرکز بهداشتی مراجعه داشته باشند.
افرادی که 6 ماه از تزریق واکسن کرونایشان گذشته برای دریافت دز یادآور مراجعه کنند,

محمدرضا اکبری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک از بجنورد اظهار داشت:  در شرایط کنونی، ضروری است که شهروندان به‌منظور تزریق دز های یادآور واکسن کرونا اقدام کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند

وی ادامه داد: سهل انگاری در حوزه ممانعت از تزریق واکسن کرونا و عادی انگاری ها منجر به طغیان و بحرانی شدن وضعیت بیماری کرونا در خراسان شمالی می شود.

اکبری اضافه کرد: از تمام افراد واجد شرایط بالای 18 سال  که 6ماه از تزریق واکسن کرونای آنها گذشته دعوت به  دریافت واکسن کرونا می کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: افراد واجدالشرایط دریافت دز یادآور با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی محل زندگی خود، نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه  تکمیل واکسیناسیون، استفاده مستمر از ماسک مناسب، رعایت فاصله اجتماعی در عدم ابتلا به بیماری کرونا نقش مهمی را ایفا می‌کند، افزود: باید در صورت ابتلا به علائم شبیه به سرماخوردگی از حضور در دورهمی ها و ارتباط با سالمندان خانواده اجتناب شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان