آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ساعت ۱۹:۱

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت " یوم الله ۹دی"

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی فراخوانی از عموم مردم بابصیرت باب الرضا- گنجینه معرفتها برای حضور در مراسم محوری یوم ا... نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، دعوت بعمل آورد.
فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت

متن فراخوان:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه بی نظیر و باشکوه یوم ا... 9دی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی که مملو از جانفشانی ها و از خودگذشتگی های مردم غیور ایران اسلامی است؛ حقیقتاً تجلی قدرت حق تعالی و روح معنوی حاکم بر قلب های مسلمین و مومنین بود که مردم همیشه درصحنه، انقلابی و عاشورایی نوای لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین را در آسمان میهن عزیز طنین انداز کرد و بساط فتنه و تزویر را برچید.

مردم مومن و خداجوی خطه باب الرضا علیه السلام- گنجینه معرفتها و علی الخصوص مردم ولایی مرکز استان با حضور زودهنگام  خود در هشتم دی ماه سال 88 به میدان آمده و عشق و ارادت خود به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و مقام عظمای ولایت حضرت ا مام خامنه ای مدظله العالی را به زیبایی هرچه تمام تر به نمایش گذاشتند و اینک نیز در سالگرد این حماسه سترگ، تاریخ ساز و افتخار آفرین بار دیگر با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه خود در مراسم محوری نهم دی که در جای جای این استان شهید پرور برگزار خواهد شد؛ با آرمانهای الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین جهان تجدید عهد خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه؛  از عموم مردم فهیم، مومن و ولایتمدار خراسان شمالی دعوت می نماید تا با حضور معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم ا... نهم دی که در سراسر استان برگزار خواهد شد؛ زینت بخش این محفل معنوی باشند.

مراسم محوری یوم ا... 9دی مرکز استان روز جمعه 9/10/1401 ساعت 9:30 صبح در مصلی امام خمینی 6 بجنورد برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی-دیماه 1401

 

انتهای پیام/ 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان