آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۷:۲۳
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

سه هزار نفر از خراسان شمالی به راهیان نور اعزام می شوند/ اردوگاه استان در اهواز آماده ارائه خدمات به زائران

سرهنگ پاسدار حسنعلی حاجتی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور در خراسان شمالی از بهمن ماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد، گفت: در این اردوها طبق برنامه ریزی صورت گرفته سه هزار نفر حضور در فاصله های زمانی برنامه ریزی شده اعزام می شوند.
سه هزار نفر از خراسان شمالی به راهیان نور اعزام می شوند/ اردوگاه استان در اهواز آماده ارائه خدمات به زائران,

سرهنگ پاسدار حسنعلی حاجتی، مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: در سال 1401 برنامه بزرگ فرهنگی راهیان نور از اوایل بهمن ماه در خراسان شمالی آغاز و تا پایان سال به مدت دوماه به صورت متمرکز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب این اردوها، سه هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

سرهنگ حاجتی اضافه کرد: هدف اصلی این است که برنامه راهیان نور، از حالت اعزام به عزیمت تغییر حالت پیدا کند و مردم برای سفر این مناطق را انتخاب کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این دوره از اردوهای راهیان نور یک هزار دانش آموز، یک هزار و 500 دانشجو و 500 نفر از عموم مردم در صف اعزام ها قرار دارند، گفت: نکته قابل توجه این است که خراسان شمالی یک اردوگاه اختصاصی در شهر اهواز دارد که به صورت متمرکز و پیوسته در این ایام پذیرش از زائران به این مناطق انجام خواهد شد.

سرهنگ حاجتی با بیان این نکته که در مجموع هشت کاروان در قالب هر کاروان پنج دستگاه اتوبوس و در مجموع 40 دستگاه اتوبوس برای این اردوها پیش بینی شده است، افزود: ظرفیت پذیرش شبانه روزی در اردوگاه اهواز 500 نفر است که با استقرار خادمان در این مکان ارائه خدمات به زائران انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای تامین اعتبار این اردوها از توان تمام دستگاه ها، ارگان ها، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و سپاه استان استفاده خواهد شد.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: حداقل برای هر نفر جهت اعزام 6 روزه به مناطق جنوب کشور، دو میلیون تومان برآورد هزینه شده است.

سرهنگ حاجتی ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان باید از نزدیک در این مکان ها حضور پیدا کنند و وضیعت دفاع از کشور را به صورت مستقیم شاهد باشند که قطعا نسبت به فضای مجازی تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان