آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ساعت ۲۰:۴۵

معرفی ۲۵۰ زوج نابارور در خراسان شمالی برای دریافت تسهیلات درمانی

علی عفتی زاده گفت: در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی از ابتدای مهر ماه 1401 تاکنون 250 زوج نابارور از سوی این معاونت برای دریافت تسهیلات نازایی به بانک عامل معرفی شده اند.
معرفی 250 زوج نابارور در خراسان شمالی برای دریافت تسهیلات درمانی ,

علی عفتی‌زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: با توجه به اینکه روند رشد جمعیت تغییر کرده و به سمت کاهش جمعیت حرکت کرده ایم، براین اساس تلاش‌های متعددی انجام شده تا بتوانیم به خوبی سیاست‌های جمعیتی را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا تسهیلاتی برای درمان ناباروری پیش‌بینی شده است و در قالب اقدامی حمایتی برای درمان زوج‌های نابارور پرداخت می‌شود.

عفتی زاده با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه‌ها در راستای افزایش کسب رضایتمندی زوج‌های نابارور و کاهش هزینه‌های درمان است، ادامه داد: با ارائه این تسهیلات، تمهیداتی برای درمان فراهم شده تا بار اجتماعی و اقتصادی وارده به زوج‌های نابارور کاسته شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه درمان ناباروری تا سقف 500 میلیون ریال به زوج‌های دارای شرایط پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: زوج‌های پیگیر درمان با مراجعه به بیمارستان بنت‌الهدی توسط فلوشیپ نازایی ویزیت و مورد تأیید قرار گرفته و برای انجام اقدامات درمانی به معاونت درمان ارجاع داده می‌شوند.

عفتی زاده افزود: معاونت درمان دانشگاه نیز در طی فرآیندی زوج‌های نابارو متقاضی را برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت به بانک معرفی می‌کند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان