آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ساعت ۲۰:۳۴
رئیس دانشگاه بجنورد:

حمایت مالی خاصی از دستگاه های فرهنگی انجام نمی شود/ اعزام ۱۵۰۰ دانشجوی خراسان شمالی به راهیان نور

محمد شیخ زاده گفت: با وجود تاکید فراوان به موضوعات فرهنگی و باور به تاثیر اقدامات فرهنگی اما در عمل مجموعه های فرهنگی مورد حمایت خاصی قرار نمی گیرند.
حمایت مالی خاصی از دستگاه های فرهنگی انجام نمی شود/ اعزام 1500 دانشجوی خراسان شمالی به راهیان نور,

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، محمد شیخ زاده، رئیس دانشگاه بجنورد پیش از ظهر امروز در قرارگاه راهیان نور خراسان شمالی اظهار داشت: همه ما باور داریم که اردوی راهیان نور یکی از اثرگذار ترین اردوها است و می تواند بسیاری از بمباران های نگرشی دشمن را خنثی کند.

شیخ زاده اضافه کرد: این در حالی است که هر ساله با نزدیک شدن به ایام برگزاری اردوهای راهیان نور، دغدغه تامین اعتبار وجود دارد که باتوجه به اهمیت موضوع قطعا باید یک ردیف ملی برای این موضوع تعریف شود.

رئیس دانشگاه بجنورد با بیان اینکه براساس آمار کشوری باید 10 درصد از دانشجویان استان سالانه در این اردوها حضور داشته باشند، گفت: اما در سال جاری برای پنج درصد دانشجویان که شامل یک هزار و 500 دانشجو می شود  برنامه ریزی اعزام انجام شده است.

وی یادآور شد: قطعا اگر در موضوع مالی حمایت های لازم از دستگاه های فرهنگی به خصوص دانشگاه ها و آموزش و پرورش انجام گیرد، می توان با اعزام افراد بیشتری اهمیت راهیان نور را برای جوانان و نوجوان تشریح کرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان