آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ساعت ۱۸:۴۰
استاندار خراسان شمالی:

جذب اعتبار متمرکز اردوی راهیان نور ملی را با جدیت دنبال کنید

محمدرضا حسین نژاد گفت: دستگاه های مرتبط با اعزام های کاروان های راهیان نور علاوه بر استفاده از بودجه های استانی، همزمان پیگیر جذب سهم بیشتری برای خراسان شمالی از اعتبار متمرکز راهیان نور باشند.
جذب اعتبار متمرکز اردوی راهیان نور ملی را با جدیت دنبال کنید,

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در قرارگاه راهیان نور استان اظهار داشت: اردوی راهیان نور موضوع مهمی است و نباید اجرایی شدن آن صرف توجه به داشتن اعتبار باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اجازه دارد تا از محل سرشکن اعتبارات دستگاه ها برای برگزاری اردوهای راهیان نور هزینه کند، گفت: همچنین می توانند برنامه ریزی کنند تا از این محل نیروهای دستگاه ها و ارگان های مختلف نیز به اردو ها اعزام شوند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این که سازمان صمت خراسان شمالی طی سال گذشته نیز کمک قویی به اجرایی شدن این اردوها داشته اند، گفت: در سال جاری نیز نیاز است تا صنایع پای کار بیایند تا این اردوها با قوت ادامه پیدا کنند.

حسین نژاد اضافه کرد: در یک سفر کاری برای رفع نواقص اردوگاه خراسان شمالی در شهر اهواز، تیمی متشکل از شرکت آب، برق، شهرداری ها و راه و شهرسازی در این مکان حضور پیدا می کنند تا استقرار برای افراد حاضر در محل بدون مشکل باشد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه اردوی راهیان نور، راویان سفر هستند، بار معنوی و انتقال آن توسط این گروه انجام می شود بنابراین باید از افراد ماهر در این کار بهره گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج درصد از دانشجویان خراسان شمالی به این اردوها اعزام می شوند، گفت: این در حالی است که براساس اعلام وزارت خانه باید 10 درصد در این اردوها حاضر شوند، که به نظر می رسد اگر برنامه ریزی شود بیش از این میزان نیز اعزام خواهند شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه های مرتبط با اعزام های کاروان های راهیان نور علاوه بر استفاده از بودجه های استانی، همزمان پیگیر جذب سهم بیشتری برای خراسان شمالی از اعتبار متمرکز راهیان نور باشند.

وی با تاکید بر این که قطعا برای موضوع مالی اردوها معطل نخواهند بود، گفت: در استان باید موازنه ای را ایجاد کنیم، که نه تنها از تعداد افراد اعزامی پیش بینی شده کم نشود، بلکه باتوجه به اهمیت بصیرت افزایی در این بازه زمانی، تمام دستگاه ها با همه قوا پای کار باشند و در مقایسه با سال های قبل پررنگ تر عمل شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان