آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ساعت ۱۷:۴۱
نماینده اسفراین در مجلس خبر داد:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب پایدار۴ شهرستان خراسان شمالی

نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 500میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب شرب پایدار 4 شهرستان استان خبر داد.
  اختصاص 500 میلیارد تومان برای تامین آب شرب پایدار4 شهرستان خراسان شمالی,

به گزارش عصراترک، امان الله حسین پور، نماینده اسفراین اظهارکرد: از محل سفر ریاست جمهور500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص یافت و اکنون به دنبال این هستیم تا ازمحل تهاتر نفتی نیز بیش از 3هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح جذب نماییم.

وی گفت: این طرح یکی از مصوبات سفر دکترساداتی نژاد،وزیر جهادکشاورزی به استان بود که با پیگیری صورت گرفته در شهریورماه به استان سفر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان از کمبود آب و بهینه استفاده نکردن آن به عنوان یکی از چالش های استان در توسعه صنعت کشاورزی و اشتغالزایی نام برد و گفت: در این زمینه به دنبال ایجاد آب پایدار برای 4 شهرستان استان از جمله اسفراین ، بجنورد ، شیروان و فاروج هستیم.

حسین پور افزود: با اجرای این طرح تمامی این شهرستان ها دارای آب شرب دائمی می شوند و آب شرب کنونی نیز به بخش های کشاورزی هدایت می شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح زمینه ایجاد 30 مجتمع کشت و صنعت در استان  فراهم می شود اظهار کرد: به گفته کارشناسان این اقدام زمینه اشتغال زایی بیش از 32 هزار نفررا فراهم می کند.

انتهای پیام/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان