آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۶۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ساعت ۱۸:۴۸
در آستانه میلاد حضرت زینب(س)؛

نمایشگاه کتاب "دروازه معرفت" در مانه و سملقان افتتاح شد

نمایشگاه کتاب "دروازه معرفت" به همت کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) روستای قلعه خان در شهرستان مانه و سملقان با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و امام جمعه بخش مانه، گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار عصراترک، فعالیت نمایشگاه کتاب "دروازه معرفت" در محل کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) روستای قلعه خان در شهرستان مانه و سملقان با حضور حجت الاسلام پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی و حجت الاسلام معصومی، امام جمعه شهر قاضی آغاز شد.

این نمایشگاه که با جلوه پیوند مسجد و مدرسه گشایش یافت، در کنار اعضای نوجوان کانون، دانش آموزان و محصلین مدرسه شهید فخر فاطمی روستای قلعه خان نیز حضور داشتند و از فضای این کتابخانه و نمایشگاه بهره بردند.

به گفته «مریم رجبی» مدیر کانون کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) روستای قلعه خان مانه و سملقان، این نمایشگاه به مدت یک هفته عصرها از ساعت 15 تا موعد اذان مغرب در محل مسجد دایر است. مدیر ستاد فهمای استان در حین افتتاح و بازدید از نمایشگاه، با همراهی امام جمعه شهر قاضی در خصوص ارزش های کتابخوانی و انس با مطالعه با نوجوانان گفتگو کرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان