آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ساعت ۲۰:۲۱
به مناسبت هفته بسیج:

یادواره شهدای امنیت در مسجد جواد الائمه (ع) بجنورد برگزار شد

نخستین يادواره "شهداي امنيت" که در حوادث و اغتشاشات اخير به درجه رفيع شهادت رسيدند، به مناسبت هفته بسیج برنامه ريزي و اجرا شد.
یادواره شهدای امنیت در مسجد جواد الائمه (ع) بجنورد برگزار شد,

به گزارش خبرنگار عصراترک، یادواره شهدای امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت رسیدند، به همت فعالان مسجد حضرت جواد الائمه (ع) بجنورد و همراهی ارکان مسجد بویژه فعالان کانون فرهنگی هنری شهید رستمعلی نوری و فعالان پایگاه بسیج این مسجد پنج شنبه شب سوم آذرماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، برگزار شد.

این یادواره با محوریت گرامیداشت 6 شهید والامقام شهید "حسین تقی پور"، شهید "فرید کرم پور"، شهید "مسلم جاوید مهر"، شهید "حسن یوسفی"، شهید "روح الله عجمیان" و شهید "آرمان علی وردی" با حضور تنی چند از مسئولان استانی در محل این مسجد برگزار می شود.


ورودی مسجد به یاد سلحشوری ها شهدا، با نمایشگاهی از تصاویر و بازسازی روزهای جنگ آذین بسته شده بود و به استقبال میهمانان می رفت.


همراهی نمازگزاران و اقشار مختلف مردم رنگ و بوی سادگی و معنویت بیشتری به مراسم داده بود و تجلیل از خانواده شهید سید "مرتضی زرهرن"، اولین شهید تکاور ارتش و چهارمین شهید مدافع حرم خراسان‌شمالی، تقدیر از فعالان بسیجی این مسجد را در برنامه داشت.

اجرای سرود توسط نوجوانان مسجدی، سخنرانی حجت الاسلام علیرضا احمدی و پاسدار مهدی الهی راد و مداحی «محمدرضا ایزی»، از مداحان ارزشمند و ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام) استان معنویتی مضاعفی به این بادواره بخشید.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان