آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ساعت ۱۹:۲۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تاکید بر راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بر راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی در کلاس های دروس معارف در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: پیگیری مسایل صنفی دانشجویان از جمله مواردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
تاکید بر راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهارداشت: معلمان در آموزش و تربیت دانش آموزان نقش بسزایی دارند و باید این نقش خود را در جامعه ایفا کنند.

وی تصریح کرد: جوانان ما استثناء نیستند و امکان فریب آنها وجود دارد، بنابراین معلمان و اساتید دانشگاه باید دانش آموزان و دانشجویان را به سوی حقانیت هدایت کنند.

حجت الاسلام نوری گفت: استکباری که مدعی حقوق بشر است، خود، کودک کشی و آدم کشی بسیاری را در دنیا انجام داده است.

وی بر راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی در کلاس های دروس معارف در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: پیگیری مسایل صنفی دانشجویان از جمله مواردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بجنورد افزود: نهادهای دولتی از دانشگاه ها برای ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان و همکاری با این قشر فعال حمایت کنند.

وی در ادامه به برگزاری جلسات بصیرتی و تفریحی در بین خانواده های کارکنان دستگاه های دولتی اشاره کرد و اظهارداشت: تمامی مدیران دستگاه های دولتی باید این جلسات را به نحو شایسته برگزار کنند.

امام جمعه بجنورد در ادامه به سهم یک درصدی اعتبارات دستگاه های اجرایی در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: ادارات و نهادهای دولتی برنامه های ورزشی برای کارکنان اجرا کنند تا شاهد ایجاد شور و نشاط در جامعه باشیم.  

اجرای تمامی مصوبات شورای فرهنگ عمومی

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه به ارایه گزارشی از مصوبات جلسه گذشته شورا اشاره کرد و افزود: تمامی مصوبات هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اجرایی شده است.

تقی صادقی ادامه داد: طرح شورای نظارت بر نامگذاری اماکن عمومی و طرح بررسی تدوین سند ارتقای فرهنگ محیط زیست از جمله مواردی بود که در جلسه ارایه و در نهایت تصویب نهایی شد.

 ارایه گزارش اداره کل آموزش و پرورش از بازتاب اتفاقات اخیر در مدارس استان و برنامه های فرهنگی مرتبط با آن، ارایه گزارش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در خصوص اجرای سند ارتقای فرهنگ ورزش همگانی و برنامه های استانی همزمان با جام جهانی از جمله دستور کارهای این جلسه بود.  

 

انتهای پیام/ رحمانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان