آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ساعت ۲۰:۲۵

نجات جان بیمار ۶۹ ساله اسفراینی از آسیب شدید حمله گاو

رئیس بیمارستان امام خیمنی (ره) اسفراین گفت: بیماری 69 ساله که دچارآسیب شدید ازحمله گاو شده بود، با کمک تیم درمانی بیمارستان اسفراین از حمله گاو، جان سالم به در برد.
نجات جان بیمار 69 ساله اسفراینی از آسیب شدید حمله گاو ,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین، عیسی توحیدی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین با اعلام این خبر گفت: بیماری 69 ساله که دچارآسیب شدید ازحمله گاو شده بود، با علائم تنگی نفس شدید و آسیب دنده ها به اورژانس بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که بیمار دچار آسیب شدید ریه ها شده که به همین منظوربرای بیمار لوله قفسه سینه (چست تیوپ) جهت تخلیه خون و خونریزی داخل ریه قرارداده شد.

پژوهان، متخصص و جراح عمومی بیمارستان گفت: بیماربلافاصله به بخش icu بیمارستان منتقل و با توجه به آسیب شدید ریه و مشکل تنفسی به دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) متصل شد.

وی افزود: بیماردربخش icu بیمارستان بستری و بعد از گذشت 14 روز و بهبودی کامل ریه ها از دستگاه تنفس مصنوعی جدا و پس از بستری در بخش با حال عمومی مطلوب از بیمارستان ترخیص شد.

رئیس بیمارستان از تمامی کادردرمان بیمارستان جهت زحمات بی شائبه در درمان بیماران به خصوص پزشک محترم دکتر پژوهان جراح عمومی بیمارستان ،سرپرستار و کلیه کادر درمان بخش icu تشکرو قدردانی کرد.

انتهای پیام/رضازاده


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان