آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ساعت ۴:۸
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

۲۶ تن گندم قاچاق در اسفراین کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ازتوقیف یک تریلر کشنده حامل 26 تن گندم قاچاق به ارزش حدود 3 میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد و گفت:
26 تن گندم قاچاق در  اسفراین کشف شد  ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک از اسفراین؛ سرهنگ محمد روهنا در اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورها و برخورد با قاچاق کالا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به یک خودرو تریلر حامل گندم در محور اسفراین به جوین مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسي از آن 26 تن گندم قاچاق و فاقد مجوز را كشف و خودرو را توقیف و به پارکینگ دلالت  دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 2 میلیارد و 990 میلیون ریال برآورد شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر به تعزیرات حکومتی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق کالا و کساني که اقدام به فعاليت غيرقانوني اقتصادي می کنند، بلافاصله از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

 انتهای پیام/رضازاده


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان