آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ساعت ۲۲:۴۵
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی اعلام کرد:

نیروهای پسماند شهرداری بجنورد تعیین تکلیف شدند/تسویه طلب های شهرداری های استان، در دست اقدام

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: سرانجام وضعیت قرارداد نیروهای پسماند و فضای سبز شهرداری بجنورد تعیین تکلیف شدند.
نیروهای پسماند شهرداری بجنورد تعیین تکلیف شدند/تسویه طلب های شهرداری های استان، در دست اقدام,

مرتضی رجایی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک با اشاره به اعتراضات نیروهای واحد پسماند و فضای سبز شهرداری بجنورد در زمینه وضعیت قراردادهای فصلی کار خود اظهار کرد: با ورود فرمانداری بجنورد به حل این مسئله، سرانجام با برگزاری جلسات و انجام پیگیری ها، وضعیت قراردادهای کاری این نیروها تعیین تکلیف شدند.

رجایی گفت: مقرر شد که شهرداری بجنورد تا پایان امسال با نیروهای پسماند و فضای سبز شهرداری بجنورد قرارداد سال به سال منعقد کند و این قراردادها هر ساله تمدید شوند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد این نیروها 100 نفر است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی همچنین به مطالبات شهرداری های استان از دستگاه های اجرایی اشاره و عنوان کرد: انباشت مطالبات مالی شهرداری های استان از دستگاه های اجرایی حدود 700 میلیارد تومان است.

وی گفت: جلسات برای تعیین تکلیف و نحوه تسویه آنها برگزار شده اند و ادامه دارد.

رجایی یادآور شد: پیشنهادات برای نحوه تسویه این مطالبات مطرح شده اند که یا به صورت تهاتر با اموال و املاک دستگاه های اجرایی یا از طریق اوراق تسویه و یا با پرداخت کمک مالی دولت به شهرداری های طلبکار تعیین تکلیف شوند.

وی درباره تحویل خودروی آتش نشان دارای نردبان بلند مرتبه به شهرداری بجنورد نیز اعلام کرد: این خودرو تا پایان دی ماه امسال به شهرداری بجنورد تحویل می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در خاتمه با اشاره به اینکه در گذشته انجام نظارت ها بر عملکرد شهرداری های استان کمرنگ بوده و عملکرد شهرداری های استان با انحرافاتی همراه بوده اند، عنوان کرد: از سه ماه گذشته، دستگاه های نظارتی استان بازدید و نظارت از عملکرد شهرداری های استان را به طور جدی کلید زدند.

وی گفت: این نهادهای نظارتی حوزه های اداری، مالی و استخدامی شهرداری های استان را تحت نظارت و پایش قرار دادند که این نظارت ها ادامه دار خواهد بود.

رجایی تصریح کرد: طی پایش های انجام شده انحرافات حاد و لاینحل از شهرداری های استان کشف نشدند.

انتهای پیام/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان