آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ساعت ۲۰:۴۹
فرمانده فراجا

زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذرنامه اقدام کنند

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه گذرنامه هایی که اعتبار ندارند، به مدت شش ماه تمدید خواهد شد، گفت: زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذرنامه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری با بیان اینکه پلیس در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه‌ها به روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین سرعت ببخشد، گفت:  گذرنامه‌هایی که تاریخ اعتبار آن‌ها گذشته با توافق صورت گرفته با کشور عراق تمدید می‌شود. بر این اساس گذرنامه‌های فاقد اعتبار به مدت 6 ماه تمدید خورده و برای زائران اربعین قابل استفاده است.

فرمانده کل انتظامی کشور از صدور برگ گذر موقت برای زائران تیز خبر داد و افزود: زائران قبل از مراجعه به مرز به مراکز پلیس گذرنامه در مراکز استان و شهرستان ها مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، اشتری از ارائه خدمات شبانه روزی پلیس به زائران اربعین در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: با همکاری و توافقات صورت گرفته با طرف عراقی امیدواریم مردم سفر خوبی پیش رو داشته باشند.

وی درباره افراد دارای ممنوعیت خروج از کشور نیز گفت:‌ افرادی که ممنوع‌الخروج هستند می‌توانند برای رفع ممنوعیت خود به سازمان و اداره‌ای که اقدام به ممنوع الخروج کرده مراجعه و در صورت رفع موانع برای خروج از مرز و سفر به عراق اقدام کنند.

فرمانده فراجا همچنین افزود:‌ طلاب و دانشجویان و دانش‌آموزانی که قصد سفر به کربلا را دارند می‌توانند با ارائه نامه از محل تحصیل خود با استفاده از گذرنامه و برگ گذر موقت از مرز خارج شوند.

اشتری از افزایش 20 برابری گیت‌های کنترل مسافران در مرزها خبر داد و تصریح کرد: مرزهای جدید برای تردد مسافران بازگشایی شده که با هماهنگی مقام عراقی در تلاشیم که زائران بدون وقفه و با سرعت از مرزها عبور کنند.

انتهای پیام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان