آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ساعت ۲۰:۵۶

افزایش ۳۳ درصدی قتل در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: متاسفانه در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه شاهد افزایش ۳۳ درصدی قتل ها در این شهرستان هستیم، هر چند در همه موارد قاتل شناسایی و دستگیر شد اما منشا رخداد آنها جای نگرانی دارد.
افزایش ۳۳ درصدی قتل در شیروان ,

به گزارش عصر ترک از شیروان مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه اظهار داشت: در در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان رتبه اول اشراف و کارنامه یگانی را در استان کسب کرد.

وی با بیان اینکه چرا آستانه تحمل مردم شهر پایین است؟ گفت: خوشبختانه در کلاهبرداری ها، جرایم مالی و ایجاد مزاحمت دارای کاهش می‌دهیم و در سرقت‌های خرد دارای افزایش هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان افزود: در تصادفات درون شهری فوتی ۳۳ درصد و جرحی ۲۷ درصد افزایش اما در تصادفات برون شهری فوتی ۲۹ درصد و جرحی ۱۶ درصد دارای کاهش است.

وی با اشاره به اینکه حذف یک آسیب در جامعه تلاش همه دستگاه ها و ارگان ها را می طلبد، تاکید کرد: بالفرض پس از دستگیری یک معتاد، باید برای حفظ آن محل نگهداری، ایجاد اشتغال، انگیزه و .... تامین باشد تا این معتاد به چرخه اعتیاد برنگردد.

وی با اشاره به این که خودکشی ها در شیروان ریشه اقتصادی ندارد، تصریح کرد: طرح های امنیت اجتماعی در شهر اجرا خواهد شد.

مجید یگانه پور خاطرنشان کرد: در حوزه کشفیات مواد مخدر صنعتی ۳۰۳ درصد افزایش کشف و در حوزه کشفیات قاچاق نیز ۱۰۰ درصد افزایش کشف داشتیم.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان