آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ساعت ۲۱:۹

خیران خراسان‌شمالی ۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به هلال احمر کمک کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: خیران ۱۰۰ میلیارد ریال انواع تجهیزات پزشکی برای کمک به بیماران نیازمند به این نهاد اهدا کردند.
خیران خراسان‌شمالی ۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به هلال احمر کمک کردند,خراسان شمالی+بجنورد+تجهیزات پزشکی+هلا احمر+ابوالفضل محبان

به گزارش عصراترک، ابوالفضل محبان روز پنجشنبه اظهار داشت: برخی از بیماران برای مدت کوتاه به انواع تجهیزات پزشکی از جمله ویلچر، تخت، دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، تشک مواج، عصا و سایر موارد نیاز دارند که از بانک امانت این جمعیت این تجهیزات را به امانت می گیرند.

وی با بیان اینکه بانک امانت با هدف کمک به بیماران نیازمند در هلال احمر راه اندازی شده است، افزود: بیمارانی که بعد از بستری از بیمارستان مرخص می شوند برای مدتی به برخی از اقلام و تجهیزات پزشکی نیازمند هستند که این تجهیزات را از طریق بانک امانت تهیه می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در دوران شیوع کرونا که افراد زیادی در منازل خود بستری بودند از این بانک امانت استفاده کردند چرا که اقلام به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گرفت.

وی از افرادی که در منازل خود اقلام مختلف تجهیزات پزشکی بدون استفاده دز اختیار دارند، تقاضا کرد تا این تجهیزات را در اختیار این بانک قرار دهندو بیماران یازمند از این شرایط بهره ببرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تجهیزات و اقلام بانک امانت جمعیت هلال احمر به نام اهدا کنندگان ثبت خواهد شد.

جمعیت هلال احمر خراسان شمالی دارای سه هزار نیروی نجاتگر و فعال، ۱۰ هزار نیروی داوطلب و ۱۰ ها امداد و نجات و ۱۰ هزار داوطلب جوان است.

خراسان شمالی با دارا بودن ۸۶۳ هزار نفر نیرو در شمال شرق کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ یزدانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان