آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ساعت ۵:۹
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی:

طرح احسان غدیر به مدت سه روز در خراسان شمالی برگزار می شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی گفت: احسان غدیر، طرحی کشوری است که به فراخور سایر استان ها در خراسان شمالی نیز از 26تیرماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد .
طرح احسان غدیر به مدت سه روز در خراسان شمالی برگزار می شود,خراسان شمالی+بجنورد+احسان غدیر+ستاد اجرایی فرمان امام+نشست خبری+عید غدیر+محمدنبی شکیبایی

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، محمدنبی شکیبایی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی، روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: احسان غدیر، طرحی کشوری است که به فراخور سایر استان ها در خراسان شمالی نیز از 26تیرماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد و برخلاف گذشته اعتباری در اختیار گروه های جهادی فعال و سازمان یافته قرار می گیرد تا در قالب غذای گرم بین نیازمندان توزیع کنند.

 

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبار توسط گروه های جهادی و مشارکت نیکوکاران تامین می شود، افزود: 3گروه جهادی در جاجرم، 6گروه در مانه و سملقان،  5گروه در اسفراین، 3گروه در رازوجرگلان، 3گروه در شیروان، 3گروه در گرمه، 2گروه در فاروج و 20گروه در بجنورد، در این طرح مشارکت دارند.  

 

وی خاطر نشان کرد: داشتن شبکه مردمی قوی و شناخت نیازهای مردم از ملاک های اصلی گروه های جهادی در اجرای طرح احسان غدیر می باشد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی با اشاره به خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم خراسان شمالی، عنوان کرد: به تازگی حدود ۵۰۰ نفر از نیازمندان در گرمه از خدمات دانپزشکی طرح لبخند بهره مند شدند.

 

همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در این نشست با اشاره به برنامه های محوری عید غیر، اظهار داشت: کاروان شادی‌ از برنامه های اصلی است که در عصر روز عیدغدیر از میدان شهید آغاز و تا پارک شهر بجنورد ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام جلیل محمدی برنامه‌های مختلف فرهنگی واجرای موکب توسط دستگاه‌های اجرایی، قرعه‌کشی و اهدای هدایا را از برنامه‌های این مراسم عنوان کرد.

 

وی با اشاره به پخت ۱۴ دیگ غذا در امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد، گفت: علاوه بر این در ۴۱ نقطه خراسان شمالی غذا پخت و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان