آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ساعت ۳:۲۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:

داوطلبان جمعیت هلال احمر مردم را به سوی کمک به همنوعان سوق می دهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خدمات امدادگران و نجاتگران در جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: ویژگی داوطلبان جمعیت هلال احمر این است که مردم را به سوی کمک کردن به همنوعان سوق می دهد.
داوطلبان جمعیت هلال احمر  مردم را به سوی کمک به همنوعان سوق می دهند,خراسان شمالی+بجنورد+هلال رحمت_هلال احمر+مجمع تشخیص مصلحت نظام+علی آقامحمدی

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین چهارمین مرحله از رزمایش هلال رحمت که در بجنورد برگزار شد، گفت: خدمتی که انسان در گذشته انجام‌داده است، توان فرد را به سمت انجام خدمت جدید سوق می دهد، بنابراین نباید اینطوراحساس شود که بخاطر افزایش سن، دست از کار کردن بکشیم.

 

وی با اشاره به خدمات امدادگران و نجاتگران در جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: ویژگی داوطلبان جمعیت هلال احمر این است که مردم را به سوی کمک کردن به همنوعان سوق می دهد.

 

آقامحمدی بیان داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در آنجا که فردی نتوانسته به هردلیلی نیاز خانواده اش را فراهم کند، جوان مستعد خود را رشد دهد و یا در هنگام بروز مشکلات گره از آن‌ها باز کند، وارد عمل می شوند که این بسیار ارزشمند است.

 

وی تصریح کرد: ویروس کرونا یکی از نعمت های بدیهی خداوند را که اکسیژن می باشد، به ما نشان داد تا متوجه شدیم که چقدر وابسته اکسیژن هستیم و اگر دقایقی وجود نداشته باشد یا بدن ما نتواند از آن استفاده کند جانمان را از دست می‌دهیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه ما تسلیم خواست خداوند هستیم، عنوان کرد: باید تا زمانی که جان در بدن داریم همانند اولیای الهی به مردم و هم نوعان خود کمک کنیم.

 

قائم مقام وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی از ۲۰۲۰ محله‌ کشور، تصریح کرد: از این تعداد، مسئولیت محرومیت زدایی ۲۷۵ محله در کشور بر عهده هلال احمر است و در کنار سایر نهادها برای محرومیت زدایی اقدام می کند.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

 

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان