آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ساعت ۲:۲۷
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر خبر داد:

اختصاص ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای نیازمندان به دارو و درمان

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: امسال حدود 300میلیارد تومان اعتبار برای نیازمندان به دارو و درمان اختصاص داده شد.
اختصاص 300میلیارد تومان اعتبار برای نیازمندان به دارو و درمان,خراسان شمالی+بجنورد+هلال رحمت+بسته معیشتی+هلال احمر+وحید سلیمی+ابوالفضل محبان

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، روز پنجشنبه در همایش هلال رحمت گفت: مهمترین وظیفه سازمان داوطلبین هلال احمر، جذب، سازماندهی و نگه داشت داوطلبین در هر یک از برنامه های محرومیت زدا، سلامت محور و معیشت محور می باشد.

 

وی افزود: یکی دیگر از وظایف سازمان، جذب، هدایت و توزیع کمک های مردمی، اغلب در بحران ها اتفاق می افتد.

 

سلیمی با اشاره به هم افزایی و انعقاد تفاهمنامه با سایر دستگاه های خدمت رسان، عنوان کرد: برای کمک به نیازمندان منابع بسیار خوبی جذب شده است.

 

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر، ارائه خدمات دارو و درمان به نیازمندان را یکی دیگر از وظایف این سازمان نام برد و اشاره داشت:  سال گذشته حدود 170میلیارد تومان در این راستا هزینه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز حدود 300میلیارد تومان اعتبار برای نیازمندان به دارو و درمان اختصاص داده شد.

 

این مقام مسئول گفت: همچنین مبلغ 200میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان اختصاص داده شد.

 

در ادامه مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی بیان داشت: مجموعه داوطلبین هلال احمر در بخش های مختلف عمرانی و  سلامت به ویژه طرح شهید سلیمانی مشارکت داشتند.

 

وی افزود: سال گذشته توانستیم بیش از 12هزار پرس غذای گرم با مشارکت سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، کمیته امام خمینی(ره) و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) تهیه و بین نیازمندان استان توزیع کنیم.

 

محبان در ادامه گفت: همچنبن از ابتدای سال بیش از 3هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین و بعضی از دستگاه های اجرایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات تعداد 52کاروان سلامت شامل پزشک، تجهیزات پزشکی و دارو را در مناطق روستایی جهت خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار به کارگیری کردیم.

 

در این همایش تعداد هزارو100بسته معیشتی که هر کدام به ارزش 500هزار تومان می باشد تهیه و در مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان