آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ساعت ۲:۵۵
شهردار بجنورد گفت:

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای ساخت کارخانه کمپوست از مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

شهردار بجنورد گفت: تخصیص ۳۵ میلیارد تومان برای کارخانه کمپوست و خرید زباله سوز از مصوبات سفر رییس جمهور برای شهرداری بجنورد است که این میزان اعتبار برای کارخانه کمپوست ۲۵۰ تنی مورد موافقت قرار گرفت.
اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای ساخت کارخانه کمپوست از مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+شهردار+جواد حمیدی

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سفر هیات دولت به استان با پیگیری های انجام شده، مصوبات خوبی برای شهر بجنورد به تصویب رسید کی یکی از این موارد طرح توسعه امام زاده سیدعباس(ع) است.

وی افزود: برای اجرای  طرح توسعه امام زاده املاکی وجود داشت که در محدوده اجرای طرح قرار داشت و باید تملک می شد که طی بازدید وزیر کشور از این قسمت شهر دستور داده شد تا راه و شهرسازی زمین در اختیار شهرداری قرار داده تا بتواند به عنوان معوض در اختیار مالکان قرار دهد.

وی در ادامه گفت: اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی، تخصیص ۴۰۰ تن قیر رایگان و اختصاص ۲۰ دستگاه میدل باس از دیگر مصوبات این سفر بوده است.

حمیدی راوری بیان داشت: تخصیص ۳۵ میلیارد تومان برای کارخانه کمپوست و خرید زباله سوز یکی دیگر از مصوبات این سفر برای شهرداری بجنورد است که این میزان اعتبار برای کارخانه کمپوست ۲۵۰ تنی مورد موافقت قرار گرفت.

شهردار بجنورد رسیدگی به مشکل استخدامی ۴۱۷ نفر از نیروهای شاغل در فضای سبز، پسماند و CNG را از دیگر مواردی عنوان کرد که وزیر کشور برای آن دستور صادر کرد و افزود: یکی از مشکلات در بجنورد برای اجرای کارهای عمرانی، تامین معادن شن و مصالح است، برخی مصالح مورد نیاز آسفالت معابر از رودخانه ها برداشت می شود که البته کیفیت مورد انتظار برای اجرای پروژه های عمرانی را ندارد از این رو در سال های گذشته شاهد مشکل کیفیت در آسفالت هستیم در این باره در سفر وزیر کشور به استان مقرر شد تا معدن به صورت رایگان در اختیار شهرداری مرکز استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی سه دستگاه نردبان آتش نشانی برای این شهر مصوب شد، عنوان کرد: دو دستگاه از این نردبان ها به ۳۲ متری اختصاص داده شد که برای ورود یکی از این دستگاه ها در حال انعقاد قرار داد نیز می باشیم.

این مقام مسئول گفت: ارتقای درجه شهرداری بجنورد از ۱۰ به ۱۱ در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد و امید است این امر تاثیر زیاد برای اعتبارات شهری داشته باشد، همچنین بازگشایی ادامه خیابان طالقانی که در مسیر فرودگاه به بن بست رسیده بود با دستور وزیر کشور انجام می شود. 

وی خاطر نشان کرد: شهرداری بجنورد به فراخور وضعیت ژئوپلوتیکی که دارد روستاهای زیادی اطراف آن را فرا گرفته و تعدادی از آن ها نیز به شهر چسبیده اند که باید برای خدمات رسانی شهرداری به آن ها به شهر الحاق شوند که با الحاق ۲۷۰ هکتار به شهر پس از طی مراحل قانونی موافقت شد.

حمیدی راوری با بیان اینکه چهار هزار تن قیر رایگان برای اجرای عملیات عمرانی در مرکز استان اختصاص یافت که امید می‌رود با جذب آن به این اقدامات شتاب داده شود اظهار داشت: در سفر به تهران جذب مطالبات شهرداری های استان از دستگاه های استان مورد پیگیری قرار گرفت و امید می رود مطالبات شهرداری های استان از دستگاه های مختلف که در مجموع حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است، جذب شود.

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان