آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ساعت ۴:۵۹
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت:

جنایت های آمریکا باید در جامعه تبیین شود

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: تاریخ نشان داده که هیچ یک از اقدامات آمریکا با حقوق بشر تناسبی ندارد به گونه ای که باید برای جامعه تببین شود که اگر آمریکا حامی حقوق بشر بود، ۴۰ بار قطعنامه های صادر شده علیه رژیم جنایت کار اسرائیل را وتو نمی کرد.
جنایت های آمریکا باید در جامعه تبیین شود,خراسان شمالی+بجنورد+حقوق بشر+رئیس کمیسیون قضایی مجلس+حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز دوشنبه در مراسم محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: برخی از مزدوران داخلی و خارجی سعی در ایده‌آل نشان دادن آمریکا هستند در حالیکه هم اینک حدود ۱۰۰ میلیون نفر در آمریکا زیر خط فقر زندگی می کنند و ۵۰۰ هزار نفر نیز کارتن خواب هستند.

 

وی افزود: تاریخ نشان داده که هیچ یک از اقدامات این رژیم با حقوق بشر تناسبی ندارد به گونه ای که باید برای جامعه تببین شود که اگر آمریکا حامی حقوق بشر بود، ۴۰ بار قطعنامه های صادر شده علیه رژیم جنایت کار اسرائیل را وتو نمی کرد.

 

حجت الاسلام غضنفرآبادی خاطر نشان کرد: جنگ هشت ساله، بلوکه کردن پول های کشور، حمله به هواپیمای مسافربری و تحریم های ظالمانه تنها گوشه ای از اقدامات ضدبشری این رژیم علیه مردم ایران است.

 

وی با اشاره به نقش آمریکا در جنگ جهانی دوم و کشتار غیر نظامیان، گفت: این جنگ با ۲۴ میلیون کشته نظامی و بیش از ۵۰ میلیون کشته غیر نظامی به عنوان بزرگترین تراژدی دردناک در طول تاریخ بشر است که با کشتار ۱۰۰ هزار نفر در ناکازاکی توسط آمریکا ادامه یافت.

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه حقوق بشر همواره ابزاری برای جنایت های آمریکا بوده است، خاطرنشان کرد: آمریکا به بهانه حقوق بشر و دفاع از انسان ها در بسیاری از کشورهای منطقه مداخله می کند در حالی که جز فقر و فلاکت رهاوردی برای این کشورها ندارد.

 

این مقام مسئول بیان داشت: در واقع می بینیم آمریکا چگونه و با چه بهانه های واهی در امور کشورهایی مانند عراق و افغانستان دخالت کرده و چه وضعیت بغرنجی را برای آن مردم به بار آورده است.

 

وی در ادامه گفت: هم اینک نیز سرمنشا جنگ روسیه و اوکراین آمریکا است و در پی آن می باشد تا دست نشانده خود در اوکراین حکومت کند.

 

وی یادآور شد: فارغ از هرگونه اقدامات جنایتکارانه خارجی این رژیم، هم اینک در سطح جامعه خود آمریکا جرم های وحشتناکی اتفاق می افتاد که تناسبی با حقوق بشر ندارد و حکام آن برای مقابله با این اقدامات کاری انجام نمی دهند، تا جایی که می بینیم چگونه با نبود ممنوعیت حمل سلاح چه جنایاتی اتفاق می افتد و پلیس چه برخوردهای وحشیانه ای با شهروندان دارد.

 

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علمای اهل سنت و سایر اقشار مردم برگزار شد.

 

در پایان مراسم نیز از خانواده شهدای ترور در خراسان شمالی تقدیر به عمل آورده شد.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان