آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ساعت ۴:۵۸
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

در تولید اسباب بازی به مرحله صادرات رسیده ایم

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه در تولید اسباب بازی به مرحله صادرات رسیده ایم، گفت: این فضا برای تولید کنندگان فراهم شده است.
در تولید اسباب بازی به مرحله صادرات رسیده ایم,خراسان شمالی+بجنورد+مهدی علی‌اکبرزاده+کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه در آیین افتتاح تماشاخانه ترنج این مرکز در بجنورد اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه تعامل بین سازندگان و طراحان اسباب بازی را گسترش خواهد داد.

 

وی افزود: تولیدکنندگان در زمینه اسباب سازی به پیشرفت های خوبی دست پیدا کردند که هم اکنون با محصولات خارجی رقابت می کنند.

 

علی‌اکبرزاده با بیان اینکه همچنین در تولید اسباب بازی به مرحله صادرات رسیده ایم، گفت: این فضا برای تولید کنندگان فراهم شده است.

 

 مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری که در جشنواره های بین المللی شرکت کرده اند اشاره کرد و گفت: این کودکان و نوجوانان در رشته های مختلف از جمله نقاشی شرکت کرده و رتبه هایی نیز کسب کردند

 

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از هنرمندان از جمله شاعران، فیلم سازان، طراحان و تاثیرگذاران در کشور و دنیا از تربیت شدگان کانون پرورش فکری بوده اند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: محیط کانون پرورش فکری، محیطی آرامش بخش است و این امر موجب شده تا کودکان و نوجوانان با ذهنی آرام و استعداد آنها شکوفا شود و آثاری را خلق کنند که اثرگذار باشد همانند فیلم سازی که با تولید یک فیلم دنیا را به وجد آورده است.

 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون در نظر دارد توسط مربیان با فعالیت هایی که انجام می دهد خلاقیت ها و استعدادهای موجود در کودکان را تحریک کند و آنها را وادار کند که از این استعدادها آگاه شوند و شکوفا شوند.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان