آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ساعت ۴:۰
محمد وحیدی:

مردم‌ خراسان شمالی از سرمایه ۵ صنعت بزرگ استان بی بهره اند/ شاخص امید به زندگی در استان ۳۰ ام کشور است

محمد وحیدی گفت: گردش مالی پنج صنعت بزرگ استان خراسان شمالی خارج از این است و مردم بهره ای از این سرمایه ها نمی برند.
مردم‌ خراسان شمالی از سرمایه ۵ صنعت بزرگ استان بی بهره اند/  شاخص امید به زندگی در استان ۳۰ ام کشور است ,

 

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، محمد وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی عصر امروز در شورای اداری استان با حضور رییس جمهور اظهار داشت: استان خراسان شمالی به لحاظ تورم، فقر و فلاکت دوم کشور  و در موضوع منابع بانکی و مصارف ۲۹ کشور است.

وی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی پنج صنعت بزرگ فعالیت دارند، اضافه کرد: متاسفانه گردش مالی این صنایع در  داخل استان نیست و مردم از این سرمایه ها محروم هستند.

وحیدی با بیان اینکه خراسان شمالی در سهولت کسب و کار ۱۸ و به لحاظ نیروی انسانی و تحصیلات جزو چهار استان برتر کشور  است، اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که خراسان شمالی در شاخص امید به زندگی در جایگاه  ۳۰ ام قرار دارد و کاهش امید به زندگی به معنای مناسب نبودن شاخص های بهداشت، اقتصاد و اجتماعی است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وضعیت خراسان شمالی با یک بودجه معمولی حل نخواهد شد و نیاز به یک نگاه ویژه و توجه ویژه ای به استان دارد.

وی خاطرنشان کرد:  همچنین کارخانه سیمان سمنگان مانه و سملقان با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تعطیل و بلاتکلیف است و امید مردم است که تعیین تکلیف شود.


انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان