آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ساعت ۱:۴۵

دستگیری ۸ نفر از مخلان نظم و امنیت در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: دستگیری 8 نفر و احضار 33 نفر از اراذل و اوباش در مانه وسملقان در راستای ارتقای سطح احساس امنیت عمومی در جامعه است.
دستگیری 8 نفر از مخلان نظم و امنیت در مانه و سملقان  ,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان  سرهنگ "مهدی مهران فر" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح احساس امنیت عمومی شهروندان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت 2 روز با محوریت برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهرستان به اجرا درامد .

وی افزود: در این طرح، 8 نفر اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شدند دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح دو نفر محکوم متواری که یک نفر محکوم به حبس ابد را شناسایی و دستگیر کردند یاد آور شد: تعداد 33 نفر از اراذل و اوباش نیز به پلیس امنیت عمومی احضار شدند.

سرهنگ مهران فر در پایان با بیان اینکه در اجرای این طرح یک عدد سلاح شکاری غیر مجاز و مقداری مواد مخدر صنعتی و سایر اقلام ممنوعه کشف شد، تصریح کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پليس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

 انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان