آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ساعت ۱:۲۲
استاندار خراسان شمالی :

قطعه آموزشی زمین های ارتش بجنورد برای ساخت مدرسه دولتی است

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اینکه درهنگام اجازه تفکیک به پادگان سرانه ها در کمیسیون ماده پنج مصوب می شود، گفت: براین اساس این زمین ها براساس دایره قانونی مختص دولت است و برای ساخت مدرسه غیرانتفاعی اختصاص پیدا نخواهد کرد.
قطعه آموزشی زمین های ارتش بجنورد برای ساخت مدرسه دولتی است,

به گزارش خبرنگار عصراترک، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: وجود هنرستان های فنی در موضوع اشتغال بسیار مهم و ضروری است، براین اساس اگر زمانی بخواهیم مصوبه ای را بگیریم باید تجهیزات به خصوص هنرستان هایی همچون صنعتی و کشاورزیو ملزومات مورد نیاز هنرجویان تامین شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بیشترین خانواده هایی که فرزندانشان در هنرستان ها و فنی وحرفه ای ثبت نام می کنند از خانواده های متوسط به پایین هستند، باید بار اضافی به خانواده ها تحمیل نشود.

حسین نژاد در رابطه با ایجاد هنرستان های مرتبط با صنایع استان گفت: در این موضوع دو بعد مدنظر است که هنرستان هایی متناسب با نیاز صنایع استان نیرو تربیت کنند تا در مواقع نیاز کمبودی وجود نداشته باشد، از طرفی یک هنرستان با حمایت چندین صنایع در سطح استان ایجاد شود، همچنین هنرجویان در زمان تحصیل به صورت میدانی از صنایع بازدید داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در موضوع کمبود فضاهای آموزشی در مرکز استان خراسان شمالی، دو پارامتر سرانه و بعد فاصله مدنظر قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه درهنگام اجازه تفکیک به پادگان سرانه ها در کمیسیون ماده پنج مصوب می شود، گفت: براین اساس این زمین ها براساس دایره قانونی مختص دولت است و برای ساخت مدرسه غیرانتفاعی اختصاص پیدا نخواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با مخاطب قرار دادن شهرداری در رابطه با این موضوع ابراز داشت: فرصت زمان موردنیاز به آموزش و پرروش داده شود و این فضاها به عنوان ذخیره آموزشی شهر حفظ شوند که کمبود فضا جبران شود.

حسین نژاد در انتها خاطرنشان کرد: هر کسی که متقاضی ساخت مدرسه غیردولتی در سطح استان است، هیچ گونه کمبودی در این مورد وجود ندارد.

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان