آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ساعت ۱۹:۲۳
پاکمهر نماینده ۵ شهرستان استان خراسان شمالی:

صنعت آلومینا یکی از منحصر به فردترین صنایع خاورمیانه است

نماینده نماینده ۵ شهرستان استان خراسان شمالی افزود: با تلاش یکدیگر باید به توسعه صنعت آلومینا در منطقه با همکاری شرکت ایمیدرو ادامه دهیم چون این صنعت یکی از منحصر به فردترین صنایع در خاورمیانه محسوب می شود.
صنعت آلومینا یکی از منحصر به فردترین صنایع خاورمیانه است,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، جاجرم، آَشخانه، مانه و سملقان و گرمه در اولین همایش بوکسیت، آلومینا، آلومینیوم و توسعه پایدار افزود: با برنامه‌ریزی مناسب شرکت آلومینای ایران هم اکنون ۴۵۰۰ نفر در این شرکت مشغول کار هستند و این نیز برای این شرکت جای تقدیر و تشکر دارد .

وی با بیان اینکه معدن آلومینای جاجرم در خاورمیانه منحصربه‌فرد است، گفت: فلز آلومینیوم یکی از گرانبهاترین فلزات در جهان است که مصرف زیادی دارد و باید سعی کنیم با تولید این فلز و افزایش تولید آن بتوانیم نیازهای کشور را در این بخش تامین کنیم.

به گفته این نماینده مجلس شورای اسلامی، سبکی و بادوام بودن آلومینیوم از مهمترین کاربردهای آن است و  همواره این صنعت روند رو به رشدی را در جهان دنبال می کند و ما نیز باید در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی را داشته باشیم.

پاک مهر افزود: امروز در جهان استفاده از اکسییت پر عیار مورد توجه قرار گرفته است و در حالی که ۱۹ سال این صنعت در ایران قدمت دارد باید بتوانیم با تامین بسترهای مناسب نیازهای خود را در این زمینه تامین کنیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس افزود: با تلاش یکدیگر باید به توسعه این صنعت در منطقه با همکاری شرکت ایمیدرو ادامه دهیم چون این صنعت یکی از منحصر به فردترین صنایع در خاورمیانه محسوب می شود.

وی گفت: با وجود تولید پساب در صنعت آلومینیوم حفظ محیط زیست جاجرم برای شرکت آلومینای ایران در خراسان شمالی افتخار بزرگی است.

انتهای پیام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان