آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ساعت ۱۸:۴۹

بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های تیپ۱۳۰ شهید دلجویان برگزارشد

مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قران کریم خانواده های تیپ130 شهید دلجویان با شرکت 60 نفر در رشته های حفظ، قرائت ، مفاهیم و نکات تفسیری و در مقطع همسران، فرزندان زیر 14 سال و بالای 14 سال در محل تالار صدف ارتش برگزار شد.
بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های تیپ130 شهید دلجویان برگزارشد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، در این مراسم معنوی قرانی ارشد نظامی آجا در استان خراسان شمالی و فرمانده تیپ130 شهید دلجویان گفت: با اهمیت دادن به قرآن کریم می توانیم در صراط مستقیم قرار گیریم و با چنگ زدن به ریسمان الهی از لغزشها در امان خواهیم بود.

سرهنگ نجفی افزود: ما بایدشکر گذار والدین و اساتید مان باشیم که ما را در این راه قرار دادند و با عمل به دستورات الهی  و تداوم در این راه و تشویق و ترغیب دیگران به سوی امر تعلیم ،حفظ و عمل به قرآن کریم  انشاا...سعادتمند خواهیم شد .

در مقطع همسران حفظ 3 جزء سرکارخانم نجمه نودهی ، حفظ1 جزء سرکارخانم مهدیه اربابی ،   قرائت سرکار خانم سمیه اکبری  ومفاهیم و نکات تفسیری سرکارخانم زهرا نعمتی حائز رتبه برتر شدند.

در مقطع فرزندان بالای 14 سال در رشته حفظ یک جزء سرکار خانم زینب محمدی  ودر رشته مفاهیم و نکات تفسیری سرکار خانم زهرا محمدی رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

در مقطع فرزندان زیر 14 سالدر رشته حفظ یک جزء سرکار خانم هانیه بهنام راد ، ضحی طالبی و تمنا منظری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و درحفظ نیم جزء سرکارخانم کوثر مهدیان اصل، نازنین زهرا عسگری و نازیلا هدایتی  اول تا سوم شدند ودر رشته قرائت پسران نیز محمد صالح عسگری حائز رتبه برتر گردید. در حاشیه این دور از مسابقات نمایشگاهی از کتا و نرم افزاربا موضوع قرآن ، عترت و نماز نیز برگزار شد.

انتهای پیام/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان