آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ساعت ۲۲:۴۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی :

ماموریت های سپاه پاسداران در چارچوب فرامین رهبری است

حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه ماموریت های سپاه پاسداران در چارچوب فرامین رهبری است، گفت: لازم به ذکر است که باید دین و حضور مردم تقویت شود، براین اساس طرح محله اسلامی اگر تمام دستگاه ها و گروه های مختلف پای کار باشند، هم رضایت مردم و هم اسلامیت محله تعبیر خواهد شد و این نظام هیچ زمانی ضربه نخواهد خورد.
ماموریت های سپاه پاسداران در چارچوب فرامین رهبری است,

 

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ظهر امروز در نخستین گردهمایی ارکان تحقق محله های اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: نکته قابل توجه این است که اگر خراسان شمالی در مباحث اقتصادی محروم است، اما بیشترین شهید، ازاده، جانباز را تقدیم انقلاب کرده و در بسیاری موارد سرآمد بوده است.

 

وی در رابطه با موضوع محله اسلامی توضیح داد: هر کشوری قدرتش را از یک جایی بدست می آورد، گروهی از نیروهای مسلح، گروهی از بیگانگان و وابستگی به آنها، اما قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران از دین و مردم است که باید تلاش بر این باشد که این دو موضوع تقویت شود.

 

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه سپاه نیرویی متشکل از مردم است، ادامه داد: ماموریت های سپاه پاسداران مختص ماموریت های نظامی نیست، بلکه این مجموعه در تمام حوزه های مختلف ورود می کند.

 

 وی با اشاره به اینکه ماموریت های سپاه پاسداران در چارچوب فرامین رهبری است، اضافه کرد: لازم به ذکر است که باید دین و حضور مردم تقویت شود، براین اساس طرح محله اسلامی اگر تمام دستگاه ها و گروه های مختلف پای کار باشند، هم رضایت مردم و هم اسلامیت محله تعبیر خواهد شد و این نظام هیچ زمانی ضربه نخواهد خورد.

 

وی یادآور شد: اگر نظام ضربه ای بخورد قطعا یا نتیجه بی دینی مردم  و یا عدم رضایت آنها است، بنابراین اگر تامین شود هیچ چیز نمی تواند مردم را شکست دهد.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان