آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ساعت ۳:۳۴
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

بسیج برای رفع محرومیت همواره در کنار دیگر دستگاه های اجرایی حضور دارد

سردار اسماعیل فرجی گفت: بسیج همواره در کنار دیگر دستگاه های اجرایی حضور دارد و برای رفع محرومیت تلاش می کند.
بسیج برای رفع محرومیت همواره در کنار دیگر دستگاه های اجرایی حضور دارد,خراسان شمالی+بجنورد+اسماعیل فرجی+سپاه+رزمایش+جهادگران فاطمی

به گزارش عصراترك، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی خراسان شمالی اظهار داشت: امروز دشمنان سعی دارند با کشاندن مشکلات به داخل کشور توسط مثلث غرب، صهیونیست و آل سعود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و با پاشنه آشیل معیشت به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند.

وی افزود: امروز بسیجیان با تفکر و روحیه جهادی در تمامی عرصه ها نقش ایفا می کنند و این فعالیت های ارزنده تمامی دسیسه ها و برنامه ریزی های دشمنان را برملا کرده است.

سردار فرجی تصریح کرد: بسیجیان منشاء خیر و برکت در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می شوند و همواره در کنار مردم از خدمت دست بر نمی دارند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه بسیجیان به صورت میدانی و جهادی در صحنه حضور دارند، اضافه کرد: ماموریت های عمرانی بسیج با کمترین هزینه و بیشترین تاثیرگذاری در حال انجام است.

وی ادامه داد: بسیج همواره در کنار دیگر دستگاه های اجرایی حضور دارد و برای رفع محرومیت تلاش می کند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه بسیجیان جهادگر شعار "ما مقتدریم" را در عمل نشان دادند، افزود: دشمنان امروز از تفکر و تلاش میدانی بسیجیان شکست خورده اند و اکنون که از پیچ های خطرناک گذر کرده ایم به همین روال بر مشکلات نیز فائق می آییم.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان