آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ساعت ۲:۴۰
استاندار خراسان شمالی:

هدفمندسازی یارانه ها از مهم ترین اقدامات دولت در راستای جایگزینی ارز ترجیحی است/ با اخلال گران نظام اقتصادی در استان برخورد می شود

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ارز ترجیحی بعنوان غده ای سرطانی در اقتصاد کشور است که به اشتباه در بودجه کشور شکل گرفته است، گفت: این مدل از اقتصاد باید اصلاح شود و دولت در این کار برنامه ریزی های درستی انجام داده است. 
هدفمندسازی یارانه ها از مهم ترین اقدامات دولت در راستای جایگزینی ارز ترجیحی است/ با اخلال گران نظام اقتصادی در استان برخورد می شود,خراسان شمالی+بجنورد+رزمایش+ یارانه+ارز ترجیهی+گروه جهادی+جهادگران فاطمی

به گزارش عصراترك، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی خراسان شمالی با اشاره به اینکه گروه های جهادی سفیران انقلاب هستند، اظهار داشت: حضور ارزشمند گروهای جهادی در این رزمایش حاوی دو پیام سازندگی و احیای ارزش های انقلاب اسلامی است.

حسین نژاد ارز ترجیحی را بعنوان غده ای سرطانی در اقتصاد کشور دانست که به اشتباه در بودجه کشور شکل گرفته است و عنوان کرد: این مدل از اقتصاد باید اصلاح شود و دولت در این کار برنامه ریزی های درستی انجام داده است. 

وی خاطر نشان کرد: چند نرخی بودن باعث شده تا عده ای در رفاه و عده ای در شرایط نامناسب معیشتی قرار گیرند که عدالت در این شرایط رعایت نشده، بنابراین دولت سعی دارد تا توزیع عادلانه ارز ترجیحی را اصلاح کند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه مدیران و گروه های جهادی کمک حال دولت در این جراحی بزرگ اقتصادی باشند، افزود: هدفمندسازی یارانه ها، تقویت دهک ها و برنامه ریزی مناسب از مهم ترین اقدامات دولت در راستای جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه ها است.

وی با بیان اینکه مردم احتیاط کنند تا با دشمنان نظام همسو نشوند، گفت: بسیاری از رسانه های معاند در این شرایط سعی در برهم زدن شرایط موجود دارند که مردم مطمئن باشند که این جراحی اقتصادی به نفع آنها است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: تاکید می کنم با کسانی که سعی در اخلال نظام اقتصادی استان بواسطه گران فروشی و احتکار دارند به شدت برخورد می شود و با همکاری دستگاه های نظارتی در این راه عزمی جدی داریم.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم تا افرادی بر این موضوع موج سواری کنند و مطمئن هستم که نظام اقتصادی مسیر درست را پیدا خواهد کرد.

حسین نژاد بیان کرد: این جراحی بزرگ به نفع مردم است و مردم هم در این مسیر باید به دولت کمک کنند و تا این سیستم غلطی که در اقتصاد کشور ریشه دوانده است، حذف کنیم.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان