آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ساعت ۲۲:۷
سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

امروز به کمتر از فتح قدس قانع نخواهیم بود/ سردادن شعار مرگ بر اسرائیل در خیابان های آمریکا

حجت الاسلام احد آزادی خواه گفت: با مطالعه فاكتورهاي مبارزه جبهه مقاومت در موضوع قدس به این نتیجه می رسیم که امروز در دفاع از مردم مظلوم فلسطين،‌ به كمتر از فتح قدس قانع نخواهيم بود.
امروز به كمتر از فتح قدس قانع نخواهيم بود/  سردادن شعار مرگ بر اسرائیل در خيابان هاي آمريكا,

به گزارش خبرنگار عصراترك از بجنورد،‌ حجت الاسلام احد آزادی خواه،‌ سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم روز قدس در مركز خراسان شمالي با اشاره به اینکه بايد ياريگر مظلوم باشيم‌،اظهار داشت: از ابتداي انقلاب اين ميراث ارزشمند امام امت،‌ يعني بيان جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس،‌ يك نشانه از كمك به مظلوم بوده كه انقلاب اسلامي آن را بيان كرد.

وی ادامه داد: هر كسي اولين فاكتورهاي مبارزه جبهه مقاومت در موضوع قدس را بررسي كند، خواهد دانست  که جداي از دفاع مردم مظلوم فلسطين،‌ به كمتر از فتح قدس قانع نخواهيم بود.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند در 25 سال آينده اثري از رژیم صهيونيسم باقي نخواهد بود، افزود: این در حالی است که بسیاری این مسئله را باور نکردند، اما در شرایط فعلی با حملات پیاپی جبهه مقاومت، دیگر صهیونیستی باقی نمانده است.

وی یادآور شد: بازداشت شدن بيش از پنج هزار كودك زير 10 سال به دست رژیم اشغال گر قدس، زندانی کردن چهار هزار کودک و شکنجه آنان و شهادت 48 زن فلسطینی از سال 1976 تاكنون تنها بخشی از جنایت های این رژیم غاصب است.

حجت الاسلام آزادی خواه به خوی وحشی گرانه صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: در عملیات شمشیر قدس که جبهه مقاومت به جریان انداخت، حتی در خیابان های آمریکا نیز یهودی ها و مسیحی ها شعار مرگ بر اسرائیل سردادند.

وی با بیان اینکه امروزه، روز قدس تنها برای مسلمانان نیست، اظهار داشت: در حال حاضر روز قدس برای هر انسان آزاد اندیش دنیا که صدای مردم مظلوم فلسطین را می شنود، قطعی شده، که یکی از افتخارات صادر شده انقلاب امام امت بوده است.

این مقام مسئول در رابطه با افول اسرائیل توضیح داد: فاصله افتادن بین دو قدرت پوشالی دنیا و برداشته شدن حمایت های آمریکا از اسرائیل،  نابودی مقر خرابکاری و تروریستی موساد در اربیل عراق توسط ایران و سکوت مطلق آنها، به آتش بستن 50 روزه اسرائیل توسط جبهه مقاومت بخشی از نشان های نابودی این رژیم غاصب است.

وی در ادامه به جنگ اوکراین اشاره کرد و گفت: سیاست دوگانه غرب در این موضوع به خوبی نشان داده شد و بسیاری از مسائل برای مردم دنیا آشکار شد، به گونه ای که اگر با آدم کشی مشکل دارند، پس چرا در زمان حمله به یمن و سوریه سکوت کرده بودند و در جنگ اوکراین همه دنیا را به صدا درآوردند.

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: مردم بدانید و آگاه باشد که حمایت از فلسطین در واقع حمایت از یک ملت نیست، بلکه حمایت از یک مکتب است.

وی بیان داشت: امروز شیعه و سنی همچون دو برادر در کنار هم برای ریشه کن کردن شجره خبیثه اسرائیل قرار گرفته اند و قطعا در آینده، پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان