آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ساعت ۲۲:۳۵
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) مطرح کرد:

کارگران نقش مهمی در تولید دارند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: یکی از مولفه های اقتصاد کشور کارگران می باشند که نقش مهمی در تولید و اقتصاد جامعه دارند.
کارگران نقش مهمی در تولید دارند,خراسان شمالی+بجنورد+اسماعیل فرجی+سپاه+کارگر+رزمایش مواسات+کمک مومنانه

به گزارش عصر اترک، سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی روز پنجشنبه در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شده بود، اظهار داشت: یکی از مولفه های اقتصاد کشور کارگران می باشند که نقش مهمی در تولید و اقتصاد جامعه دارند.

 

وی با اشاره به نقش مهم کارگران در تمامی بخش ها اقتصادی، افزود: این قشر در رشد صنعت، کشاورزی و دیگر عرصه های کشور نقش مهمی را ایفا می کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: اگر جامعه را به اجزای  بدن یک انسان تشبیه کنیم هر کدام نقشی دارند که در صورت نبودن هر یک از آنها در این چرخه، دچار ضعف می شویم.

 

وی با اشاره به نقش بسیار مهم کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، عنوان کرد: یکی از ارزش های انقلاب اسلامی مردم جامعه هستند و باید در صحنه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی باشند.

 

سردار فرجی با اشاره به برکات سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و کمیته امداد در جامعه که به دستور حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شدند، اضافه کرد: این رزمایش برای کمک به نیازمندان جامعه می باشد تا بخشی از مشکلات آنان برطرف شود.

 

مقام عالی سپاه خراسان شمالی بیان داشت: کم کاری های مدیران نفوذی و تعطیلی بخشی از مراکز تولیدی و اقتصادی در دولت قبل باعث عقب ماندگی شده است که نیاز به تلاش و زمان زیادی می باشد تا این کمبودها جبران شود.

 

وی در انتها گفت: تمامی افراد جامعه برای همراهی و همدلی با ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند.

 

انتهای پیام/عبدالله یزدانی

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان