آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ساعت ۱۸:۱۷
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

" قدس" لرزه بر جبهه کفر و صهیونیسم انداخته است/ خیزش خودجوش و حماسی مردم در روز قدس، طومار مستکبران را خواهد پیچید

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه راهبرد حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امروز لرزه بر جبهه کفر و صهیونیسم غاصب انداخته است، گفت: با خیزش خودجوش و انتفاضه مردمی و حضور حماسی مردم جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان طومار مستکبرین و متجاوزین را خواهند پیچید.

حجت الاسلام محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان اینکه قدس محور بی بدیل برای اتحاد امت اسلام است، اظهار داشت: راهبرد حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امروز لرزه بر جبهه کفر و صهیونیسم غاصب انداخته است.

وی ادامه داد: شاهد هستیم که سربازان برومند ولایت در تمام نقاط دنیا به سهولت بر ریزترین تحرکات و سری ترین اماکن دشمنان احاطه پیدا کرده و خواب را در چشمان مستأصل آنان گرفته اند.

این مقام مسئول اضافه کرد: جبهه کفر به کمک جنگ نابرابر رسانه ای، تمام توان خود را به کاربسته تا توجه افکار عمومی را نسبت به جنایات وحشیانه متجاوزین در سرزمین های اشغالی، یمن منحرف کند.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: شکی نیست با خیزش خودجوش و انتفاضه مردمی و حضور حماسی مردم جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان طومار مستکبرین و متجاوزین را خواهند پیچید.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی تأکید کرد: امسال با شرایط ویژه مناطق اشغالی و اعلام آمادگی مردم ظلم ستیز و گروه های مختلف خطه باب الرضا (ع) باید تمام ظرفیت را پای کار بیاوریم تا حماسه تاریخی و ماندگاری را در ماه بابرکت و با عظمت مهمانی خداوند رقم بزنیم.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ایده های خلاقانه و نوآورانه عموم در راستای هرچه پرشور برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی استقبال خواهد کرد.

وی از اجرای گروه سرود 400 نفره دانش آموزی در ابتدای راهپیمایی مرکز خراسان شمالی خبر داد و گفت: همچنین حضور اسب سواران با لباس های مختلف و قومیت های استان و اجتماع نوزادان و اطفال در حمایت از کودکان بی گناه غزه، فلسطین و لبنان از دیگر برنامه های هماهنگ شده روز قدس در مرکز استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه از حضور حجت الاسلام آزادی خواه؛ سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ملایر در جمع راهپیمایان مرکز استان بعنوان سخنران محوری این مراسم خبر داد.

وی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان ساعت 10:30 صبح از میدان شهید به سمت مصلی امام خمینی (ره) بجنورد و درخاتمه نماز پرصلابت جمعه خواهد پیوست.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان