آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ساعت ۲۳:۰
فرمانده سپاه بجنورد خبرداد:

توزیع ۱۶ میلیارد ریال کمک مومنانه در شهرستان بجنورد

فرمانده سپاه بجنورد گفت: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان 16 میلیارد و 750 میلیون ریال کمک مومنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.
توزیع 16 میلیارد ریال کمک مومنانه در شهرستان بجنورد ,خراسان شمالی+بجنورد+عباسعلی ریحانی+سپاه+کمک مومنانه+بسیج

سرهنگ پاسدار عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار بجنا با اعلام این خبر اظهارکرد: در لبیک به ندای رهبری و در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه و همزمان با گرامیداشت 72 شهید طلبه استان و سالروز شهادت شهید حجازی،  کمک های مومنانه در قالب های مختلف در نقاط محروم شهرستان بجنورد توزیع شد.

سرهنگ ریحانی افزود: 15 هزار پرس نذر سحری، 40 هزار پرس نذر افطاری،2 هزار و 500 دست پوشاک، 5 راس ذبح گوسفند و 7 هزار کیلو مرغ در این ایام تهیه و توسط پایگاه های مقاومت بسیج در بین خانواده هایی که پیش از این شناسایی شده بودند، توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین 5 واحد مسکن محرومین در این بازه زمانی مرمت و بهسازی شد و 5 سری جهیزیه به زوج های جوان شهرستان بجنورد اهدا شد.
وی با اشاره به توزیع هزار پک بهداشتی در بین هیات های مذهبی شهرستان خاطر نشان کرد: در مجموع 16 میلیارد و 750 میلیون ریال کمک در قالب رزمایش مواسات و همدلی در بجنورد در بین نیازمندان توزیع شد.

 

انتهای پیام/عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان