آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۰۴ - ساعت ۲۲:۳۲
فرمانده سپاه شهرستان بجنورد:

۲۴۲گروه جهادی در قالب ۲هزار و ۸۲۲ جهادگر بسیجی در نوروز ۱۴۰۱ خدمت رسانی می کنند

فرمانده سپاه بجنورد گفت: در شهرستان بجنورد، 242گروه جهادی در قالب 2هزار و 822 جهادگر بسیجی در 40روستای محروم خدمت رسانی می کنند.
242گروه جهادی در قالب 2هزار و 822 جهادگر بسیجی در نوروز 1401 خدمت رسانی می کنند,خراسان شمالی+بجنورد+اردوی جهادی+سپاه+سرهنگ ریحانی

به گزارش پایگاه خبری بجنا، سرهنگ عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه شهرستان بجنورد پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه اردوهای جهادی نوروز 1401 که در روستا یدهگاه برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته 517هزار نفر روز در قالب عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، عمرانی و معیشت محرومین اردوی جهادی برگزار شد.

 

وی افزود:  اهم اقداماتی که با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان، در سال گذشته اجرایی شد می توان به ساخت، مرمت و بازسازی 80مسکن محرومین، ساخت 5واحد خانه عالم، ساخت 47 واحد سرویس بهداشتی و حمام، ساخت 3واحد آشپزخانه و ساخت، تعمیر و بازسازی 8مسجد اشاره کرد.

 

ریحانی با اشاره به اینکه یک بخش از گروه های جهادی قبل پایان سال 1400 در مناطق محروم شهرستان مستقر شدند، عنوان کرد: در بخش دوم که از سوم فروردین ماه 1401 آغاز شد، امروز به صورت نمادین ساخت دو پروژه مسکونی آغاز شد.  

 

او در ادامه بیان داشت: در شهرستان بجنورد، 242گروه جهادی در قالب 2هزار و 822 جهادگر بسیجی در 40روستای محروم خدمت رسانی می کنند.

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد افزود: این خدمات شامل: عرصه های عمرانی، سلامت، فرهنگی، اجتماعی و معیشت محرومین می باشد.

 

این مقام مسئول گفت: این اردوهای جهادی در قالب 105اردوی یک روزه،  104اردوی 3روزه، 17اردوی جهادی 7روزه و 16اردوی جهادی 10روزه برگزار می شوند.

 

انتهای پیام/عبدالله یزدانی

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان