آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ساعت ۱۸:۳۱
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد اعلام کرد:

حقوق و عملکرد شهرداری بجنورد با هوشمندسازی، شفاف سازی می شود/مدیریت پسماند مرکز استان، برنامه ندارد

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد گفت: هوشمندسازی سیستم شهرداری بجنورد در راستای شفاف سازی حقوق و عملکرد این نهاد در دستور کار قرار گرفته و آغاز شده است.
حقوق و عملکرد شهرداری بجنورد با هوشمندسازی، شفاف سازی می شود/مدیریت پسماند مرکز استان، برنامه ندارد,

به گزارش خبرنگار عصراترک، یوسف مغروری، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد در جمع خبرنگاران درباره شفاف سازی حقوق پرسنل شهرداری بجنورد و تمامی عملکرد این نهاد اظهار کرد: برای شفاف سازی این مطالبه اجتماعی در مرکز استان، هوشمندسازی سیستم شهرداری بجنورد در دستور کار قرار گرفته و اقدامات بابت اجرای آن آغاز شده است.

مغروری گفت: در این سیستم علاوه بر شفاف سازی حقوق پرسنلی شهرداری بجنورد همچنین دیگر اطلاعات و عملکرد این نهاد در زمینه هایی از جمله بانک زمین و املاک شهرداری بجنورد نیز شفاف سازی خواهد شد.

وی در ادامه بر لزوم تدوین برنامه های راهبردی عملیاتی برای شهرداری بجنورد تاکید کرد و گفت: در حال حاضر برنامه ای پنج ساله در دست تهیه است تا برنامه های اجرایی این نهاد نظامند شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد در پاسخ به گلایه شهروندان و سهامداران طرح سرمایه گذاری هماگ که ناتمام باقیمانده و هنوز بهره برداری نشده است، اظهار کرد: اجرای این طرح با شراکت شهرداری بجنورد و سرمایه گذار بخس خصوصی در سال 91 آغاز شد.

وی افزود: این طرح در سال 94 می بایست مبتنی بر قرارداد اولیه به بهره برداری می رسید، با این وجود، هنوز تا به کنون تکمیل نشده و ناتمام باقیمانده است.

مغروری گفت: بازنگری قرارداد اولیه این طرح هنوز بلاتکلیف است.

وی خواستار شد: طرح های سرمایه گذاری ناتمام شهر بجنورد شامل هماگ، طلای سفید و کیش اوریناک که شهرداری بجنورد نیز از شرکای سرمایه گذاری این طرح ها است باید با تعامل و همت جمعی تعیین تکلیف و بهره بردار شوند.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد درباره اعتراض مردم نسبت به وضعیت نابسمان مدیریت پسماند در مرکز استان نیز بیان کرد: متاسفانه جانمایی دفن گاه زباله در منطقه باباموسی، جانمایی ایستگاه میانی برای جمع آوری زباله ها و جانمایی کارخانه کمپوست احداث شده نیز درست نبوده اند.

مغروری تصریح کرد: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ساماندهی مدیریت پسماند در مرکز استان وجود ندارد.

انتهای پیام/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان