آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ساعت ۲:۴۱
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی اعلام کرد:

کشف ۳۹۷ بند تخلف دستگاهی در استان/حسابرسی زیست محیطی پسماند بجنورد روی میز دیوان محاسبات

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: طی دی ماه 99 تا دی ماه 1400 با بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی استان 397 بند تخلف دستگاهی استان را کشف و آنها را به منظور رسیدگی به دادسرا ارسال کردیم.
کشف 397 بند تخلف دستگاهی در استان/حسابرسی زیست محیطی پسماند بجنورد روی میز دیوان محاسبات,

به گزارش خبرنگار عصراترک، مهدی زهرابی، مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: دیوان محاسبات سالانه عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی که از بودجه عمومی کشور تامین اعتبار و بهره مند می شوند را نظارت و بررسی می کند.

زهرابی گفت: این اداره کل طی دی ماه 99 تا دی ماه 1400 با بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی استان 31 گزارش تهیه کرده است که خلاصه آنها به مجلس ارائه شده اند.

وی اعلام کرد: در این بررسی عملکرد 397 بند تخلف دستگاهی استان را کشف کردیم که 194 بند از آنها مربوط به تخلف از قانون بودجه و 203 بند از تخلفات دیگر نیز مربوط به عدم رعایت قوانین و مقرارت بوده اند.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی تصریح کرد: این 397 بند تخلف در قالب 18 پرونده ( 18 تخلف دستگاهی) به ارزش 70 میلیارد تومان به دادسرا ارسال شدند.

وی همچنین عنوان کرد: این اداره کل در سال گذشته انجام حسابرسی زیست محیطی پسماند شهر بجنورد در زمینه دفن زباله در این شهر را در دستور کار قرار داد که در این راستا، تمامی سوابق انجام دفن زباله در شهر بجنورد جمع آوری شده اند که در حال بررسی هستند.

زهرابی تصریح کرد: اقدامات و ترک فعل های انجام شده در مورد مدیریت پسماند مرکز استان مورد بررسی قرار می گیرند تا مدیران مقصر در این پرونده شناسایی شوند.

انتهای پیام/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان