آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ساعت ۲۰:۲۶

بیانیه علماء و روحانیون اهل سنت استان به مناسب فرارسیدن سالروز ۲۲ بهمن

علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی با صدور بیانیه ای بر حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن و تبعیت از امام خامنه‌ای تا پای جان تاکید کردند.
بیانیه علماء و روحانیون اهل سنت استان به مناسب فرارسیدن سالروز 22 بهمن,

به گزارش عصراترک، همزمان با فرارسیدن 22 بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این روز خجسته به محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) عنوان داشتند: امام راحل با مبارزات خستگي ناپذير خود اسلام را در کشور زنده نمود به گونه ای که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با الطاف اولی الامر مسلمین؛ شاهد گسترش مدارس علوم دینی و مساجد اهل سنت و برپایی آیین های مذهبی در سراسر کشور هستیم  که این جای بسی افتخار و شکرگذاری دارد.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز تاریخی و حماسی 22 بهمن, ملت مسلمان ایران با یکدلی و وحدت بی نظیر خود انقلابی اسلامی و مردمی را به پیروزی رساندند و با این دستاورد ارزشمند الگو و زمینه‌ساز هوشیاری و بیداری ملت‌های مظلوم و تحت استکبار جهانی را فراهم نمودند. در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور نموده و تبدیل به درخت تنومندی شده که دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته اند به گونه ای باید همچنان بیش از گذشته ملت بصیر ایران نسبت به فتنه های پیچیده دشمنان آگاه و آنها را خثنی کنند.

هرگز فراموش نخواهیم کرد که امام راحل با مبارزات خستگي ناپذير خود اسلام را در کشور زنده نمود به گونه ای که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با الطاف اولی الامر مسلمین؛ امام خامنه ای (حفظه الله تعالی علیه) شاهد گسترش مدارس علوم دینی و مساجد اهل سنت و برپایی آیین های مذهبی در سراسر کشور هستیم  که این جای بسی افتخار و شکرگذاری دارد.

در پایان  بیانیه مذکور تصریح شده است: فلذا ما علما و روحانیون اهل تسنن بر خود واجب و ضرورت می دانیم در آستانه سالروز پیروزی قیام دشمن‌شکن مردم ایران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در هدایت کشتی انقلاب را نصب‌العین خویش قرار داده و همچون همیشه با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بهمن، چشم جهانیان را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی خیره سازیم.

من الله توفیق

((شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی))

انتهای پیام/وحیدی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان