آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ساعت ۱۹:۵۸
در دهه فجر امسال؛

۱۲ طرح آب و فاضلاب خراسان شمالی به بهره برداری می رسند

در خراسان شمالی 12 طرح آب و فاضلاب با صرف اعتباری بیش از 39 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند که 23 هزار و 670 نفر از وجود این طرح های اجرایی شده، بهره مند می شوند.
12 طرح آب و فاضلاب خراسان شمالی به بهره برداری می رسند,

به گزارش خبرنگار عصراترک، غلامحسین ساقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در شهرستان بجنورد سه طرح شامل آبرسانی به روستای قوچ قلعه، اجرای سه هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب 500 فقره انشعابات فاضلاب به بهره برداری خواهند رسید که پنج هزار و 751 نفر جمعیت از این طرح ها بهره مند می شوند.

ساقی همچنین گفت: در شهرستان اسفراین نیز سه طرح شامل مجتمع آبرسانی سینان ( برای 15 روستا)، اجرای سه هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب 600 فقره سیفون انشعابات فاضلاب اجرایی شده اند که برای جمعیت پنج هزار و 374 نفری این شهرستان بهره برداری می شوند.

وی افزود: چهار طرح شامل آبرسانی به روستاهای بالادست سد شیرین دره ( تازه قلعه، بررقلعه، یالان چی )، آبرسانی به روستاهای قلعه خان ( مجتمع امام رضا)، اجرای سه هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب 600 فقره سیفون انشعابات فاضلاب برای هشت هزار و 983 نفر جمعیت شهرستان مانه و سملقان اجرایی شده اند که بهره برداری می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ادامه عنوان کرد: در شهرستان راز و جرگلان نیز طرح آبرسانی به روستای دویدوخ برای جمعیت دو هزار و 150 نفر بهره برداری می شود.

ساقی در خاتمه گفت: در شهرستان فاروج نیز طرح آبرسانی به روستای خرق برای جمعیت یک هزار و 418 نفری آن بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان