آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ساعت ۲۰:۲۳
شهردار شیروان خبر داد:

استقبال گسترده از ایجاد پارک خودرو در شیروان

شهردار شیروان گفت: در خصوص پارک خودرو شیروان پیام های بسیاری دریافت شده که نشان می دهد خوشبختانه استقبال گسترده ای از ایجاد آن شده است.
 استقبال گسترده  از ایجاد پارک خودرو در شیروان ,

عین اله احمدی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک ضمن بیان این مطلب که پارک خودرو پروژه ای چند منظوره محسوب می شود، افزود: مکان پارک خودرو جمعه ها به خرید و فروش اتومبیل اختصاص می یابد و در روزهای دیگر به بازاری برای کسب و کار، آن هم با ۱۷۰ غرفه ای که می توان در مکان پارک خودرو جانمایی کرد، بنابراین ایجاد پارک خودرو را باید تلاش موثری در راستای رفع یکی از معضلات بزرگ و دیرینه شهر یعنی دستفروشی دانست، چرا که به خوبی موجب ساماندهی دستفروشان هم خواهد شد.

احمدی با تاکید بر اینکه این پروژه نیاز شهر و شهروندان را به پارک خودرو برطرف می کند و هم موجب رفع سد معبر و ساماندهی معضل دستفروشان می شود، خاطرنشان کرد: ارمغان مهم دیگر این پروژه مناسب سازی ترافیک شهر از رهگذر،  کاهش تردد در داخل شهر و محور مرکزی شیروان  و گامی بلند  در پیوند با تحقق توسعه متوازن و رونق و شکوفایی نقاط کم برخوردار به شمار می آید.

وی تصریح کرد: انتظار داریم همه دستگاه های پای کار، حضور پیدا کنند تا پارک خودرو حتی فراتر از شهر و شهرستان شیروان یعنی در همه استان خراسان شمالی جایگاه خود را پیدا کند.

شهردار شیروان با بیان اینکه مهم ترین مولفه پارک خودرو، مقوله ایمنی و امنیت آن است، عنوان کرد: امید است با مشارکت گسترده و هوشمندانه دستگاه های قضایی و  انتظامی این نیاز مبرم پارک خودرو، پاسخ درخوری دریافت کند.

انتهای خبر/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان