آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ساعت ۲۲:۳
دکترای فقه و اصول مبانی اسلامی:

حاج قاسم هیچ راهی برای دشمن نگذاشته بود/ دستور ترور سردار سلیمانی به دلیل قدرت نفوذش بوده است

قاسم جعفری گفت: حاج قاسم یکی از افرادی بود که هیچ راهی برای اینکه دشمن بتواند آن ر ا تحت کنترل خود بگیرد نگذاشته بود بنابرین دشمن استراتژی حذف را انتخاب کرد.
حاج قاسم هیچ راهی برای دشمن نگذاشته بود/ دستور ترور سردار سلیمانی  به دلیل قدرت نفوذش بوده است,

قاسم جعفری، نماینده اسبق بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان اینکه مکتب حاج قاسم باید به خوبی درک، تببین و تبعیت شود، اظهار داشت: اگر در این مسیر گام برداشته شود، رستگاری حتمی خواهد بود.

وی با تصریح بر اینکه جهان اسلام در فرودستی است، گفت: نگاه به گذشته تمدن موجب افسوس می شود، چراکه در حال حاضر 51 کشور جهان که بیش از 50 درصد از جمعیتشان مسلمان هستند، سهم کوچکی از تاثیرگذاری را در دنیا دارند.

جعفری جایگاه اقتصاد در جهان اسلام را وابسته به محصولات طبیعی از جمله نفت خواند و افزود:  این در حالی است که امروزه تحول و توسعه برپایه انسان محور بودن، نیروی انسانی و پرورش نیروی انسانی است که در حالی که تمدن اسلامی به این مهم توجه ندارد.

مدرس دانشگاه های تهران خاطرنشان کرد: طرح بحث های اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد درون گرا از سوی مقام معظم رهبری طی چندسال به صورت متوالی قطعا در راستای تغییر این قضیه است.

جعفری یکی از دلایل اسفبار بودن جهان اسلام را حضور دشمنان داخلی در بین این امت خواند و گفت: از دشمن  جز دشمنی نباید انتظار داشت، اما در داخل افرادی هستند که صحنه را برای اثرگذاری دشمن فراهم می کنند که باید فکری به حال اینها کرد.

وی یادآور شد: اگر می خواهیم از این شرایط نجات پیدا کنیم باید در همه ابعاد تغییر ایجاد شود.

جعفری خاطرنشان کرد: حاج قاسم همان اندیشه و راهی بود که به دنبال تغییر ذهن امت اسلامی و ایجاد تحول در همه اموری بود که امت اسلامی را به اوج برساند، بنابراینن چنین فردی باید مورد هدف دشمن باشد.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی در گام نخست تحقق عملی محور مقاومت به الهام از مولا و رهبری عمل کرده بود و صاحب نظران خوب می دانند که تشکیل محور 350 میلیون نفری به عنوان محور مقاومت نیاز به یک ابر ژنرال دارد.

جعفری تاکید کرد: صدور دستور ترور ژنرال سلیمانی تنها بخاطر اقدامات بزرگ سردار در میدان نبرد نبود، بلکه بخاطر نفوذ قدرت معنوی او بود.

دکترای فقه و اصول مبانی اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه نوع جنگ سخت، نیمه سخت و نرم وجود دارد، گفت: در حال حاضر استراتژی دشمن به جای حذف، هضم کردن است و امروز دشمن با نبرد سایبری بر دنیا حکومت دارد.

نماینده اسبق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان جهان اسلام با روشهای الکترونیک و جنگ های سایبری دنیا را مدیریت می کند که سالهاست آنها را طراحی کرده است.

جعفری یادآور شد: دشمن در ابتدا استراتژی هضم را جلو می برد، در صورتی که به نتیجه نرسد، واژه حذف را انتخاب می کند.

مدرس دانشگاه های تهران گفت: حاج قاسم یکی از افرادی بود که هیچ راهی برای اینکه دشمن بتواند آن ر ا تحت کنترل خود بگیرد نگذاشته بود بنابرین دشمن استراتژی حذف را انتخاب کرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان