آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ساعت ۱۷:۴۳
شهرام عبدلی:

اثر‌ بخشی شهید سلیمانی دلیل دشمنی غرب با این سردار مقاومت است/ لزوم معرفی سردار دلها به نسل جدید

عبدلی با اشاره به دشمنی غرب با سردار سلیمانی عنوان کرد: به خاطر تاثیر پذیری این سردار شهید در منطقه، شاهد سانسور این شخصیت مقاومت توسط غرب و شبکه های وابسته به آن هستیم.
  اثر‌ بخشی شهید سلیمانی دلیل دشمنی غرب با این سردار مقاومت است/ لزوم معرفی سردار دلها به نسل جدید,

به گزارش عصراترک، شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ ‌وهنر تهران پرس با اشاره به شخصیت همه جانبه سردار سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی یک عارف بزرگ، انسانی نترس و شجاع و زبده نظامی بود که نظیر آن بسیار کم پیدا می‌شود.

 

عبدلی در ادامه گفت: سردار سلیمانی یک شخصیت ملی مذهبی بود که هم عاشقانه مذهب و دینش را دوست داشت و هم عاشقانه کشور و مردمش را دوست داشت به همین دلیل شاهد حضور باشکوه مردم در تشییع ایشان بودیم.

 

وی بیان کرد: شهید سلیمانی فردی کمیاب بود و به خودشناسی عجیبی رسیده بود، همچنان که از شجاعتی برخوردار بودند که هیچ کار نشدنی برایشان وجود نداشت و دشمنان بیشتر از دوستان این شهید بزرگوار را شناخته بودند و به قدرت ایشان در حوزه های نظامی پی برده بودند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به لزوم تبیین شخصیت همه جانبه سردار سلیمانی برای نسل‌های آینده عنوان کرد: باید در معرفی  سردار سلیمانی به گونه‌ای پایه گذاری کنیم که شخصیت شهید برای نسل امروز و نسل های بعدی ملموس باشد و در این روند طوری اقدام شود که ایشان را از نسل امروز دور نکنیم تا نسبت به شخصیت شهید سلیمانی دافعه پیدا نکنند و به این درکی که ما از این شهید بزرگوار و شهدای دفاع مقدس داریم، دست یابند.

 

عبدلی با اشاره به کم کاری‌های صورت گرفته در معرفی شهدای دفاع مقدس عنوان کرد: آنقدر کم کاری در این خصوص در عرصه هنری صورت گرفته که گاها نسل جدید گمان می کند این شخصیت‌ها افسانه است. این در حالی است که بسیاری از کشورها اقدام به ساختن قهرمان های خیالی برای نسل جدید خود می‌کنند که بدانند قهرمان ها چگونه هستند تا آنها را به عنوان الگو قرار دهند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: حال که کشور ما پراست از وجود قهرمان‌های واقعی چون شهید سلیمانی می‌طلبد که به جای پخش سریال‌های کره‌ای و معرفی قهرمان‌های افسانه ای، در خصوص معرفی شهید سلیمانی به عنوان قهرمان ملی و مذهبی با استفاده از ابزارهای موجود در عرصه هنر و دیگر عرصه‌ها تبیین واقعی صورت گیرد.

 

عبدلی با اشاره به دشمنی غرب با سردار سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی علمدار جبهه مقاومت و تیری در چشم دشمنان کشور بود و توانسته بود ضربه مهلکی به آنها وارد کند و به خاطر تاثیر پذیری این سردار شهید در منطقه، شاهد سانسور این شخصیت مقاومت توسط غرب و شبکه های وابسته به آن هستیم. این در حالی است که علیه آدم های علی السویه که در جامعه وجود دارند هیچ اقدامی انجام نمی دهند و شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و امثالهم سم پاشی نمی کنند. بلکه نقاط حساس را می زنند. لذا این دشمنی که با سردار شهید دارند، نشان از قدرت عمل او دارد.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان اظهار داشت: بایستی مزار سردار سلیمانی به میعادگاهی برای همگان تبدیل شود تا در کنار مزار ایشان اقدامات فرهنگی اثر بخشی صورت گیرد، همچنان‌که باید یک جشنواره جهانی مختص سردار سلیمانی در حوزه‌های مختلف هنری مانند ساخت فیلم و سریال، تئاتر و نقاشی و..  در دیگر حوزه‌ها چون علوم انسانی برگزار شود.

 

انتهای پیام/الف


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان