آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ساعت ۲۲:۵۰
رئیس کل دادگستری استان خبر داد:

بازداشت مدیرعامل یک شرکت به اتهام احتکار عمده ارزاق عمومی و اخلال در توزیع مایحتاج عمومی

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از بازداشت مدیرعامل یکی از شرکت های تعاونی این شهرستان به اتهام احتکار ارزاق و اخلال عمده در توزیع مایحتاج عمومی خبر داد.
 بازداشت مدیرعامل یک شرکت به اتهام احتکار  عمده ارزاق عمومی و اخلال در توزیع مایحتاج عمومی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، رضا براتی زاده، با اعلام این خبر در خصوص جزئیات آن گفت:پس از وصول گزارش این رویداد از سوی مراجع نظارتی ذی ربط در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و مراتب به یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین ارجاع گردید  و تحت  رسیدگی قرار گرفت.


وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی جهت بررسی های بیشتر و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا و دستگیری دیگر ایادی و عوامل احتمالی مرتبط با موضوع کماکان ادامه دارد؛ اظهار کرد: متهم  به اتهامات احتکار عمده ارزاق عمومی  از قبیل 186 هزار و 558 کیلو گرم جو، 268 هزار 496 کیلو گرم کنسانتره ،5هزار کیلو گرم سبوس ، 29 هزار کیلو گرم جو  مجموعا به ارزش تقریبی 13 میلیارد و 382میلیون و 833 هزار و 282 ریال  و اختلال عمده در توزیع  اقلام یاد شده پس از صدور قرار بازداشت موقت  روانه زندان شد.


مقام عالی قضایی استان همچنین با اشاره به تلاش های دشمنان  در جهت ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور از جمله از طریق اعمال  تحریم های ظالمانه  شکل گیری این قبیل  افعال مجرمانه را غیرقابل توجیه و بی شرمانه توصیف کرد و در ادامه  از عزم و اراده جدی دستگاه قضایی در برخورد قانونی و بدون اغماض و مماشات با اخلالگران نظام اقتصادی و تضییع کنندگان حقوق عمومی شهروندان خبرداد.


براتی زاده  تصریح کرد: جزئیات بیشتر  این خبر پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست متعاقبا برای افکار عمومی و رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان