آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ساعت ۲۲:۰
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) بیان داشت:

۴۸۷ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام می شوند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی گفت: پنج هزار نیروی جهادگر در قالب ۴۸۷ گروه جهادی برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج به‌ مناطق محروم این استان اعزام می شوند.
۴۸۷ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام می شوند,خراسان شمالی+بجنورد+اسماعیل فرجی+سپاه حضرت جوادالائمه+هفته بسیج+رزمایش اقتدار+گروه جهادی

به گزارش پایگاه خبری بجنا، سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) صبح امروز در رزمایش اقتدار گروه های جهادی خراسان شمالی که به صورت ویدئو کنفرانسی همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: تمامی اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان از قبیل طرح‌های آبرسانی در حوزه طراحی و اجرا به‌صورت رایگان انجام می شود که علاوه بر صرفه‌جویی در منافع ملی گام مهمی در راستای توسعه استان محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: لایروبی قنوات، کانال‌کشی مسیرهای آب کشاورزی، لوله‌گذاری مسیرهای انتقال آب، ساخت استخرهای ذخیره آب، پل بین مزارع و جاده‌های کشاورزی، مرمت و بازسازی مدارس و هر نوع خدمت به مناطق زلزله زده خراسان شمالی از مهمترین طرح‌های بسیج سازندگی استان است.

سردار فرجی افزود: این بسیجیان به مدت هشت روز در مناطق محروم حضور خواهند داشت و امدادرسانی و کمک به مناطق زلزله‌زده خراسان شمالی در اولویت بسیجیان جهادی قراردارد که بر این اساس ۱۵۰ نفر از این تعداد به این مناطق اعزام می شوند.

وی از همکاری ۸۱۸ تیم بسیجی در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: ۴۳۰ تیم حمایتی، ۸۷ تیم مراقبتی، ۲۲۰ تیم نظارتی و مابقی نیز تیم های فرهنگی از بسیجیان استان در این طرح همکاری داشتند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت: بسته های معیشتی، نوشت افزار، جهیزیه، گوشت قرمز، آزادسازی زندانیان، سبد بهداشتی و درمانی و دیگر کالاهای اساسی از جمله این کمک ها بود.

از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.

۱۰۰ عنوان برنامه در قالب ۱۵ هزار فعالیت و ۵۵ برنامه شاخص هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر و روستاهای خراسان شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان