آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ساعت ۱۸:۳۰
مدیر گروه پیشگیری از بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین :

تزریق بیش از ۱۵۶ هزار دُز واکسن کرونا در اسفراین/ اتمام فعالیت مرکز واکسیناسیون تا پایان آبان

مریم سلطانی از تزریق 156 هزار و 168 دُز واکسن در اسفراین خبر داد و گفت: در سبد واکسیناسیون شهرستان انواع واکسن برکت ، پاستوکوک ، آسترازنیکا و سینوفارم در دو نوبت اول و دوم موجود است .
تزریق بیش از 156 هزار دُز واکسن کرونا در اسفراین/ اتمام فعالیت مرکز واکسیناسیون تا پایان آبان  ,

مریم سلطانی،  مدیر گروه پیشگیری از بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک در اسفراین از تزریق 156 هزار و 168 دُز واکسن به شهروندان اسفراینی خبر داد و گفت : از این تعداد 92 هزار و 466 دُز نوبت اول و 63 هزار و 702 دُز نوبت دوم است.

سلطانی با اشاره به اینکه تاکنون 113 دُز نیز واکسن در نوبت سوم به گروه های در دارای الویت تزریق شده است، افزود : سالمندان بالای 60 سال که 4 ماه از نوبت دوم تزریق آنها گذاشته است می توانند برای نوبت سوم مراجعه کنند.

وی گفت :  در سبد واکسیناسیون انواع واکسن برکت ، پاستوکوک ، آسترازنیکا و سینوفارم در دو نوبت اول و دوم موجود است که واکسن آسترازنیکا به مدت محدود داریم .

مدیر گروه پیشگیری از بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین از اتمام فعالیت مرکز واکسیناسیون تا 30  آبان خبر داد و گفت : از پایان آبان، افراد برای تزریق واکسن بایستی به پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.


انتهای پیام /ح


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان