آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ساعت ۸:۴۶
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راز و جرگلان :

١۵ کلاه ایمنی میان راکبان موتورسیکلت در روستاهای راز و جرگلان توزیع شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راز و جرگلان گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی توزیع کلاه ایمنی میان ۱۵ نفر از راکبان موتور سیکلت روستای مزارلق بخش جرگلان این شهرستان انجام شد.
١۵ کلاه ایمنی میان راکبان موتورسیکلت در روستاهای راز و جرگلان توزیع شد,

رسول ضیغمی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راز و جرگلان  در گفتگو با عصراترک، اظهار داشت: توزیع کلاه ایمنی اقدام فرهنگی برای ترویج استفاده از این تجهیز در دستور کار است و تلاش داریم تا با این اقدام شمار تلفات جاده ای کاهش یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه ضربه به سر، عامل مرگ بخش عمده ای سانحه دیدگان در تصادفات رانندگی است، استفاده از کلاه ایمنی می تواند شمار تلفات جانی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راز و جرگلان گفت: برای ارتقای ایمنی کاربران جاده های روستایی، توزیع برچسب و شبرنگ میان ۴۰ نفر مالکان ناوگان کشاورزی و نیز راکبان موتورسیکلت انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس آموزشی برای مالکان ماشین آلات و ناوگان کشاورزی و نیز راکبان موتورسیکلت از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در روستای مزارلق بخش جرگلان در شهرستان مرزی راز و جرگلان انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت: امید می رود تا با انجام اقدامات فرهنگی، شاهد ارتقای ایمنی در جاده های شهرستان باشیم.

انتهای پیام / علی رضا خان شریفان 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان