آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ساعت ۱۹:۵۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برنامه های توسعه ای استان ها، جنبه مردم پایه پیدا کنند/ ۲۰ هزار میلیارد تومان کمک مردمی به رزمایش مواسات

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه نباید این انتظار وجود داشته حاکمیت و دولت همه مشکلات را حل کند ، گفت: برنامه های توسعه استان باید جنبه مردم پایه پیدا کنند.
برنامه های توسعه ای استان ها، جنبه مردم پایه پیدا کنند/ 20 هزار میلیارد تومان کمک مردمی به رزمایش مواسات ,

به گزارش عصراترک، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در آیین نهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی طرح مواسات در استان خراسان شمالی اظهار داشت: از نیمه شعبان سال گذشته که رهبر معظم انقلاب این مطالبه را از امت داشتند این اقدام بزرگ آغاز شد و  خاطرات خوشی از مواسات و همدلی و کمک مومنانه در دوران کرونا در ذهن ها باقی گذاشت.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این رزمایش ها جلوه های زیبابی از مواسات و همدلی در سراسر کشور خلق شد، گفت: با اجرای این طرح بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان طی چند ماه گذشته در کشور از طریق مساجد و ستادهای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان کمک  شد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: این کمک ها مجزا از سایر کمک هایی است که نهادها داشته اند.

وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری یک پاسدار انقلابی، انجام واجبات و اجرای کمک به مردم را به جای مستحبات باید داشته باشد، که در ایام کرونا، کمک مومنانه تبدیل به یک اقدام دینی و خداپسندانه شده و در دنیا الگوگیری و به مرحله اجرا رسیده است.

سردار سلیمانی در رابطه با رفع محرومیت ها توضیح داد: برای محرومیت ها، باید تمام ظرفیت ها در کشور تبدیل به یک جبهه برای رفع مشکلات مردم شوند.

وی گفت: قطعا استان خراسان شمالی ظرفیت های زیادی دارد که باید در مسیر بهره برداری و اعتلا و احیا قرار بگیرد تا منفعتش به مردم برسد و در این راستا بسیج آمادگی کامل برای پشتیبانی، ایجاد شغل، نقش آفرینی درپروژه های محرومیت زدایی و ساخت مسکن محرومان را دارد.

سردار سلیمانی یادآور شد: در حوزه  اقتصاد دانش بنیان، ایده های فعال و خلاق زیادی در استان خراسان شمالی وجود دارد که اگر پشتیبانی شود، می تواند به اعتلای اقتصادی استان کمک کند.

وی با بیان اینکه نباید این انتظار وجود داشته حاکمیت و دولت همه مشکلات را حل کند ، گفت: برنامه های توسعه استان باید جنبه مردم پایه پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مطالبه گری مردم پایه ، تسهیل گری در ازدواج جوانان، اشتغال، آزادی زندانیان، رسیدگی به وضعیت بازماندگان از تحصیل، رویکردهایی هستند که در نهضت کمک مومنانه طراحی شده است و با همکاری بسیج سازندگی استان ها به نام نهضت خدمات مومنانه مطرح شده تا گامی موثر در جهت رفع مشکلات مردم محروم برداشته شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان