آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ساعت ۲۲:۳۳

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت "هفته دفاع مقدس"

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی باصدور بیانیه ای یادوخاطره هشت سال رشادت، پایمردی و ایثار ملت نستوه و بزرگ ایران اسلامی را گرامی داشت.
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت

به گزارش عصراترک،  بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر مجاهدین راه حق ، سلام خدا بر شهیدان، شیرزنان و غیورمردانی که خط سرخ آزادمردی و عزت را پیموده و مردانه وبا سلاح ایمان و اخلاص در برابر دنیای زر، زور و تزویر ایستادند و پایمردی کردند؛ سروقامتانه ماندند تا عزت و شرافت بماند.

هفته دفاع مقدس بهانه ای است برای یادآوری هشت سال ایستادگی و فرصتی تا یاد کنیم از تمام آنان که سرود جاودانگی را با نوای کاروان حسین همنوا شدند و همگام با غافله سالار عشق؛ عبرت آموز قصه تلخ تاریخ شدند تا خود عبرت دگران نشوند؛ و اینک مائیم...، تا بازآفرینی کنیم حماسه را، رشادت را، عشق بازی و جانبازی را در میانه میدان مردانگی؛ غبار غفلت را بزداییم، زنده شویم و حس کنیم حضورشان را در کنارمان، و نگهدار ذخایر تکرار ناپذیر باشیم برای فردایمان ... چرا که زنده واقعی آنان اند... بل احیاء عند ربهم یرزقون.

جنگ هشت ساله و دفاع مقدس، دفاعی عاشقانه و فداکارانه از سر اخلاص، ایمان، ایثارو رشادت؛ دفاعی که تقدسش را نه انسان که رب الارباب به وقت سحر ترسیم کرد؛"... فالمغیرات صبحا..." و سوگند به سرخی خون که شفق را جام ارغوان داد و قسم به خیل ملائک که خیره به تماشای زمین فوج فوج هبوط کردند از بهر استجابت و شفاعت.

مگر می شود جنگ را نعمت خواند؟! ، نعمتی از جنس گنج ابدی...!! آری شد و دیدیم گنجی ناتمام برای تمام اعصار ، نعمتی که هویت انسانی خود را در آن یافتیم، گوهر ناب حریت و جوهر نایاب شرافت را در میان جنگ و کشتار و گلوله و ویرانه ها یافتیم... و یافتیم فلسفه آنچه را که انسان ظلوم برای آن پا به عرصه خطیر انسانیت بر روی کره خاکی نهاد؛ وحملها الانسان...

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی و جنگ تحمیلی، عزت ، سربلندی و سلامتی جانبازان سرفراز و آزادگان غیور  ایثارگران عزیز را از درگاه حی سبحان مسئلت دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی-شهریور1400


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان